Re: Palubka - jak udělat hladove oko?

Pondělí Říjen 17 11:01:13 CEST 2022

Pokud jde o napájecí obvod, nebál bych se něčeho tak primitivního jako
1N4007 + elyt 470uF a za něj lineární stabilizátor na 8V (7808, LM317).

Elyt požere všelijaké špičky, zbytek vyřeší ten lineár.

V době zvukových karet do PC, když ještě byly do ISA slotu, jste na každé
našli aspoň jeden 78xx pro napájení audio obvodů, stačilo to. A to jste tam
měli celou řadu zdrojů rušení: spínaný zdroj, digitální obvody a největší z
nich byl harddisk s motorem ploten a cívkami pro pohyb ramene hlaviček.

P.K.