Re: Jak je to s tou volnoběžnou rekuperací u el. koloběžek

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 26 15:29:08 CET 2022

S tím BMS je to vlastně tak, že mi z baterky bedou jen 2 dvojice drátů:
Tlustý na vybíjení a tenký na nabíjení. BMS si tedy žije svým životem
bez komunikace.
Ta řídící jednotka, i další komponenty, jsou skoro přesně tohle:
https://www.aliexpress.com/i/1005001421023329.html
Jen ta moje je na větší proud.
Ale je možné, že s jinou verzí FW získá funkci "useless line" a
komunikuje s BMS.

Zaujalo mě to s tím paralelním připojením ext. baterie, že se pak
vypíná. To zapojovali na nabíjecí dráty?

S tím světlem mi ani tak nejde o výkon, jako spíš o směr a směrovost. To
originální míří moc šikmo dolů. Na kole mám 7W/1200lm velmi směrový
světlo a většinou ho používám přeplý na min, což je asi 1 W. Je to na
pack 4x18650, takže vydrží tak nějak nekonečně. Teda až na to, že se
samovolně vybije asi za 2 týdny, pokud není kablík rozpojenej. To
soudruzi nezvládli...

PH