Zase tlak v pneu

Úterý Červen 21 14:12:17 CEST 2022

út 21. 6. 2022 v 13:00 odesílatel Tomáš Hamouz <
konfery.tomas.hamouz na seznam.cz> napsal:

> U druhého auta (Peugeot 308) je zřejmě totéž (nenabízí jednotlivé tlaky,
> jen varuje že je něco špatně) a když jsem najel na vrut, tak po
> vydání varování jsem už k pumpě za 2km dojel po ráfku. Kupodivu po
> napumpování jsem doskákal po cca 20-30km skocích od pumpy k pumpě domů a
> pak do
> servisu, aniž to uteklo fatálně (přes noc ano, ale s tím jsem počítal).
> Holt moderní auto bez rezervy :-((

Místo rezervy je tam opravná sada, ne? Já jsem zkusil zalátat díru v kole
svépomocí, ty dva propichováky a lepidlo a knot. Zatím to drží. Je to
rezervní auto, stejně moc nejezdí. Na druhém autě mám v pneumatice krásný
vrut s křížovou hlavou, neutíká, tak ho tam zatím nechám :-)

P.K.