Zase tlak v pneu

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Červen 21 13:00:31 CEST 2022

Mám taky VW a pro pomalé úniky to funguje docela dobře, měl jsem
dokonce dvojitou díru a vždy varovalo včas. Chce to ale co nejdřív
zkontrolovat, viz následující příhoda.

U druhého auta (Peugeot 308) je zřejmě totéž (nenabízí jednotlivé tlaky,
jen varuje že je něco špatně) a když jsem najel na vrut, tak po
vydání varování jsem už k pumpě za 2km dojel po ráfku. Kupodivu po
napumpování jsem doskákal po cca 20-30km skocích od pumpy k pumpě domů a pak do
servisu, aniž to uteklo fatálně (přes noc ano, ale s tím jsem počítal).
Holt moderní auto bez rezervy :-((

Tomáš