<div dir="ltr"><div dir="ltr">út 21. 6. 2022 v 13:00 odesílatel Tomáš Hamouz <<a href="mailto:konfery.tomas.hamouz@seznam.cz">konfery.tomas.hamouz@seznam.cz</a>> napsal:<br></div><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">U druhého auta (Peugeot 308) je zřejmě totéž (nenabízí jednotlivé tlaky,<br>
jen varuje že je něco špatně) a když jsem najel na vrut, tak po<br>
vydání varování jsem už k pumpě za 2km dojel po ráfku. Kupodivu po<br>
napumpování jsem doskákal po cca 20-30km skocích od pumpy k pumpě domů a pak do<br>
servisu, aniž to uteklo fatálně (přes noc ano, ale s tím jsem počítal).<br>
Holt moderní auto bez rezervy :-((<br></blockquote><div><br></div><div>Místo rezervy je tam opravná sada, ne? Já jsem zkusil zalátat díru v kole svépomocí, ty dva propichováky a lepidlo a knot. Zatím to drží. Je to rezervní auto, stejně moc nejezdí. Na druhém autě mám v pneumatice krásný vrut s křížovou hlavou, neutíká, tak ho tam zatím nechám :-)</div><div><br></div><div>P.K.</div></div></div>