<div dir="ltr"><div dir="ltr">Ăşt 21. 6. 2022 v 13:00 odesĂlatel Tomáš Hamouz <<a href="mailto:konfery.tomas.hamouz@seznam.cz">konfery.tomas.hamouz@seznam.cz</a>> napsal:<br></div><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">U druhĂ©ho auta (Peugeot 308) je zĹ™ejmÄ› totĂ©Ĺľ (nenabĂzĂ jednotlivĂ© tlaky,<br>
jen varuje že je něco špatně) a když jsem najel na vrut, tak po<br>
vydánà varovánà jsem už k pumpě za 2km dojel po ráfku. Kupodivu po<br>
napumpovánĂ jsem doskákal po cca 20-30km skocĂch od pumpy k pumpÄ› domĹŻ a pak do<br>
servisu, aniĹľ to uteklo fatálnÄ› (pĹ™es noc ano, ale s tĂm jsem poÄŤĂtal).<br>
Holt modernĂ auto bez rezervy :-((<br></blockquote><div><br></div><div>MĂsto rezervy je tam opravná sada, ne? Já jsem zkusil zalátat dĂru v kole svĂ©pomocĂ, ty dva propichováky a lepidlo a knot. ZatĂm to drĹľĂ. Je to rezervnĂ auto, stejnÄ› moc nejezdĂ. Na druhĂ©m autÄ› mám v pneumatice krásnĂ˝ vrut s kĹ™ĂĹľovou hlavou, neutĂká, tak ho tam zatĂm nechám :-)</div><div><br></div><div>P.K.</div></div></div>