<div dir="ltr"><div dir="ltr">Ăşt 21. 6. 2022 v 13:00 odesĂ­latel Tomáš Hamouz <<a href="mailto:konfery.tomas.hamouz@seznam.cz">konfery.tomas.hamouz@seznam.cz</a>> napsal:<br></div><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">U druhĂ©ho auta (Peugeot 308) je zĹ™ejmÄ› totĂ©Ĺľ (nenabĂ­zĂ­ jednotlivĂ© tlaky,<br>
jen varuje Ĺľe je nÄ›co ĹˇpatnÄ›) a kdyĹľ jsem najel na vrut, tak po<br>
vydánĂ­ varovánĂ­ jsem uĹľ k pumpÄ› za 2km dojel po ráfku. Kupodivu po<br>
napumpovánĂ­ jsem doskákal po cca 20-30km skocĂ­ch od pumpy k pumpÄ› domĹŻ a pak do<br>
servisu, aniĹľ to uteklo fatálnÄ› (pĹ™es noc ano, ale s tĂ­m jsem poÄŤĂ­tal).<br>
Holt modernĂ­ auto bez rezervy :-((<br></blockquote><div><br></div><div>MĂ­sto rezervy je tam opravná sada, ne? Já jsem zkusil zalátat dĂ­ru v kole svĂ©pomocĂ­, ty dva propichováky a lepidlo a knot. ZatĂ­m to drží. Je to rezervnĂ­ auto, stejnÄ› moc nejezdĂ­. Na druhĂ©m autÄ› mám v pneumatice krásnĂ˝ vrut s křížovou hlavou, neutĂ­ká, tak ho tam zatĂ­m nechám :-)</div><div><br></div><div>P.K.</div></div></div>