Re: Hybridní měnič na síť

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Červen 19 12:58:16 CEST 2022

Já tam mám k měniči tento malý rozvaděč, kde jsou proudová trafa a stykače
pro možnost startu v ostrovním režimu, schema je zde:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.rct-power.com/de/downloads-cesky.html%3Ffile%3Dfiles/Download-Bereich/Download%2520Bereich%2520CZ/6_RCT%2520Power%2520Switch/RCT-Power-Switch_Manual_Web21V1CZ.pdf&ved=2ahUKEwic1tXarLn4AhWMSPEDHTzfDHQQFnoECBIQAQ&usg=AOvVaw2cyogZgqCKd5OkktND4f5V

Kdyby jste jel přes Choceň, můžete se stavit podívat.

JP