Re: Hybridní měnič na síť

Neděle Červen 19 15:05:32 CEST 2022

Jen bych se zeptal - o měničích jsem slyšel, že bzučí nebo pískají a že
to dokonce lidi montují ven. Hlavní rozvaděč mám v předsíni a už mi tam
trochu vrčí TČ, nemám stavebně oddělenou technickou místnost. Většinou
nechávám dveře z obyváku do předsíně otevřené a pak přítelkyně remcá. Já
jako technik naopak vím, že když TČ vrčí, tedy jde a všechno je v
pořádku :-) Dokázal bych si představit, že měnič nastěhuju do dílny. Ale
znamenalo by to protahovat tam další kabely a to bude náročné. Holt jsem
si do baráku při stavbě měl založit další husí krky :-(

Anděl