programovani option byte u stm32g0

wek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 6 22:58:16 CEST 2022

To, ze su spomenute vo footnote je v poriadku, ale to, ze su uvedene ako funkcne piny nie je v poriadku. Nemaju byt ani na obrazku, ani v tabulke pinov (ma tam byt len ten odkaz do footnotu).

Mimochodom, toto je jedina zmienka o tom, ze nejake pady su zbondovane. U ostatnych pinov to vysvetlenie chyba aj v DS a aj v RM.

wek