programovani option byte u stm32g0

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Červen 6 16:21:25 CEST 2022

Pred odpovidanim je asi lepsi dat si ranni kavu :D

V tabulce s vyctem pinu a jejich funkci jsou ty piny opoznamkovane (3)

3. As in SO8N device, the PA0, PA1, and PA2 GPIOs are bonded with NRST on
the pin 4, low level applied to any of

these GPIOs provokes the device reset. To prevent the risk of spurious
resets, keep these GPIOs configured at all

times as analog or digital inputs (as opposed to output or alternate
function).

Duvod proc jsou nabondovany vsechny tri je technicky. A z neho plyne nutnost
je nejak zminit v DS protoze uzivatel potrebuje vedet ze jsou pripojene k
NRST, aby se nedivil ze si pri nejake konfiguraci zacne resetovat MCU.

Tabulka dva bude opravena.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------