programovani option byte u stm32g0

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 3 10:36:32 CEST 2022

Ono to pan kolega Petrucha asi nespominal (alebo som si to nevsimol), ale
asi sa jedna o to puzdro SO-8. No a pre to vidim v datasheete DS12991 Rev
4 January 2022  na pine 4 smelo uvedene PA0/PA1/PA2. Ak sa ten pin neda
prepnut z rezimu reset, tak tie funkcie su nepouzitelne, a DS by to mal
explicitne uvadzat. A bolo by koser to uviest aj v GPIO kapitole RM, lebo
to treba zohladnit pri programovani portu A.

Mimochodom, nie je mi jasne, preco sa tie tri bondy tam vobec robia. Mohli
sa usetrit dalsie tri milicenty.

Okrem toho, ak je pin 4 nepouzitelny, tak sa neda pouzit ani SPI1/I2S1
(pretoze len na pine 4 ma SCK), takze by sa mala upravit aj tabulka 2 a
kapitola SPI.

Neviem ako je to v CubeMX, nepouzivam ho; ale stoji to za skontrolovanie. V
ST MCUFinderi je to tiez zle, pise 6 IO pinov (DS kupodivu v tabulke 2
pise 5) a dva SPI. To iste na webe.

(Ono vobec ten napad robit SO8 bondovanim namiesto normalnych muxov je
podla mna, no... nie uplne najlepsi. Ved muxy tam uz pre PA9/10/11/12 aj
tak su. Viacmenej som to pochopil u tych STM8, kde ocividne islo o
afterthought potom co sa dany obvod uz roky vyrabal; ale u tych 'G0, ved
to boli vtedy nove obvody...)

wek