programovani option byte u stm32g0

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 16:41:54 CEST 2022

To neni vylepseni, to je uvedeni CubeProgrammeru do souladu s dokumentaci.

STM32G0x0 je value line rada, levnejsi nez STM32G0x1, a nekde se ta sleva
projevit musi - jinak by nebyl duvod ji pouzivat. Neco se usetri na
orezanych testech, neco na lepsi vyteznosti diky mekcim pozadavkum na
spotreby atd., a nektere veci nejsou produktem oficialne podporovane - u
nich se muze stat casem "zmizi" i tam kde byly chybne podporovane.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 6. 2022 12:24:03
Předmět: Re: programovani option byte u stm32g0
"
ano, diky moc, vidim, ale uplne to vylepseni teda nechapu, achjo.

v.

> Od: "Slavo Tomascik" <stomascik na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 02.06.2022 11:30
> Předmět: Re: programovani option byte u stm32g0

Odpoved je jednoducha. Pouzivali ste nedokumentovanu funkciu. Vid. reference
manual RM444 Table 12. STM32G0x0 tuto funkciu (NRST_MODE) oficialne nema, a
opravili CubeProgrammer. Oficialne ju maju 'G0x1.

https://www.st.com/resource/en/release_note/rn0109-stm32cubeprogrammer-
release-v2100-stmicroelectronics.pdf
(https://www.st.com/resource/en/release_note/rn0109-stm32cubeprogrammer-release-v2100-stmicroelectronics.pdf)

93987 [STM32CubeProg-STM32G0][GUI] Remove NRST_MODE.

S.T.

On Thu, 2 Jun 2022 at 09:38, Jan Waclawek <konfera na efton.sk