Re: programovani option byte u stm32g0

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Červen 2 12:23:37 CEST 2022

ano, diky moc, vidim, ale uplne to vylepseni teda nechapu, achjo.
v.

> Od: "Slavo Tomascik" <stomascik na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 02.06.2022 11:30
> Předmět: Re: programovani option byte u stm32g0

Odpoved je jednoducha. Pouzivali ste nedokumentovanu funkciu. Vid. reference manual RM444 Table 12. STM32G0x0 tuto funkciu (NRST_MODE) oficialne nema, a opravili CubeProgrammer. Oficialne ju maju 'G0x1.https://www.st.com/resource/en/release_note/rn0109-stm32cubeprogrammer-release-v2100-stmicroelectronics.pdf <https://www.st.com/resource/en/release_note/rn0109-stm32cubeprogrammer-release-v2100-stmicroelectronics.pdf> 93987 [STM32CubeProg-STM32G0][GUI] Remove NRST_MODE.
S.T.

On Thu, 2 Jun 2022 at 09:38, Jan Waclawek <konfera na efton.sk <konfera na efton.sk>> wrote:No asi lebo uzivatelia si tym stehlovavateli (pokus o de-anglicizaciu "to
 brick") svoje mcu a potom sa stazovali?

 Nejde to ani cez CLI?

 wek

 PS. Pozrel som sa do UM2237, ze ci to nie je nahodou len niekde
 schovane/premiestnene, a prislo mi zle... ako napokon mi prislo zle uz ked
 som si prvykrat ten CubeProgrammer pustil... detinske "moderne" nahodne
 rozhadzanie ovladacich prvkov namiesto industry-standard hierarchickeho
 menu plus ikon pre rychle pouzitie ako to bolo v STLink-Uilities... Z coho
 ma napada, ci STLinkUtilities nie su pouzitelnejsie... pozrel by som sa,
 ale changelog je k dispozicii az po nainstalovani novej verzie a to URCITE
 nebudem robit, lebo take nieco ma tendenciu pokazit co uz bolo roky
 funkcne...

 Ak to niekto z ST cita, urcite si vsimol 4 rozne vytky, ale tie opakujem na
 roznych miestach uz roky, takze nic.