programovani option byte u stm32g0

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 11:29:44 CEST 2022

Odpoved je jednoducha. Pouzivali ste nedokumentovanu funkciu. Vid.
reference manual RM444 Table 12. STM32G0x0 tuto funkciu (NRST_MODE)
oficialne nema, a opravili CubeProgrammer. Oficialne ju maju 'G0x1.
https://www.st.com/resource/en/release_note/rn0109-stm32cubeprogrammer-release-v2100-stmicroelectronics.pdf
93987 [STM32CubeProg-STM32G0][GUI] Remove NRST_MODE.

S.T.