Re: programovani option byte u stm32g0

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Červen 2 12:22:33 CEST 2022

ja mel pocit ze kolega rikal ze ten reset mel byt i tak aktivni behem startu a az pak prejit do toho rezimu gpio, takze uplna cihla by to nebyla..
na dalsi zkoumani nebyl moc cas, oni ti gymnazisti dokazou jednoho docela zamestnat..

koukam do rm0444
In this mode, the pin can be used as PF2 standard GPIO. The reset function of the pin
is not available. Reset is only possible from device internal reset sources and it is not
propagated to the pin.
Upon power reset or wakeup from shutdown mode, the NRST pin is configured as Reset input/output and driven low by the system until it is reconfigured to the expected mode when
the option bytes are loaded, in the fourth clock cycle after the end of trstempo.

diky
v.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 02.06.2022 09:38
> Předmět: Re: programovani option byte u stm32g0

No asi lebo uzivatelia si tym stehlovavateli (pokus o de-anglicizaciu "to
 brick") svoje mcu a potom sa stazovali?

 Nejde to ani cez CLI?

 wek

 PS. Pozrel som sa do UM2237, ze ci to nie je nahodou len niekde
 schovane/premiestnene, a prislo mi zle... ako napokon mi prislo zle uz ked
 som si prvykrat ten CubeProgrammer pustil... detinske "moderne" nahodne
 rozhadzanie ovladacich prvkov namiesto industry-standard hierarchickeho
 menu plus ikon pre rychle pouzitie ako to bolo v STLink-Uilities... Z coho
 ma napada, ci STLinkUtilities nie su pouzitelnejsie... pozrel by som sa,
 ale changelog je k dispozicii az po nainstalovani novej verzie a to URCITE
 nebudem robit, lebo take nieco ma tendenciu pokazit co uz bolo roky
 funkcne...

 Ak to niekto z ST cita, urcite si vsimol 4 rozne vytky, ale tie opakujem na
 roznych miestach uz roky, takze nic.