OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 29 13:44:33 CET 2022

Co je a co neni exoticke jidlo je ciste osobni preference. Klokani gulas
byl u meho svycarskeho zamestnavatele v kantyne pomerne bezny obed. Kdyby
to tam nebylo napsane na tabuli, ani bych si toho nevsiml.Jednou jsme u nas
ve firme meli kolegu z Indie. Nakonec jsme ho ukecali, ze si ten hovezi
gulas dal. Jak mu chutnalo. Je to spis o vychove, tradicich a tak.