OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 10:57:06 CET 2022

Aha, to mi nedocvaklo, domácích zvířat nemaje.

K tomu výletu do Číny z předchozího postu: neudělal.
Opakovaně vyzkoušeno. Ne v Asii, ale v Africe.
Nesežeru nic, o čem nevím z čeho to je, a nic exotického.
Takže bych nežral třeba ani steak z krokodýla nebo klokana a podobně.
Oč mám slabší schopnost "sežrat cokoli", o to mám silnější schopnost i
dlouhodobě nežrat nic.

PL