OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 29 09:05:39 CET 2022

Pro natrénování toho, co všechno se dá jíst, bych doporučoval výlet do
Číny. Ne do Šanghaje nebo do Pekingu, ale pěkně na venkov.  Takový
třítýdenní pobyt by z vás udělal jiného člověka.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW