OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 00:16:54 CET 2022

Aha, tak to je značný rozdíl mezi našimi vařícími zvyklostmi.
Nepamatuji si, kdy naposled (jestli vůbec) se u nás něco vařilo déle než
1/2 hodiny bez nutnosti ingerence.

Poznámka mimo téma: při čtení o vývaru ze srdcí mě napadlo, že něco
takového bych strčil do úst možná tak maximálně těsně před smrti hladem. ;-)
Obecně jakékoli vnitřnosti ve mně vyvolávají velmi silné negativní
emoce. Vždycky jsem si říkal, kdo to může dobrovolně jíst.
Ale uznávám, že je to asi jen moje úchylka. Stejně tak bych nikdy nejedl
třeba žabí stehýnka, nějaké mlže  nebo larvy, například. To raději
několikadenní hladovku.

PL