Re: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 22 09:33:10 CET 2022

Tak já jsem taky dosáhl úspěchu. Po opakování slova "operátor" mě na něj
robot skutečně prepojil a po 22 minutach to zvedla příjemná slečna, která
zjistila, že jejich řidič to na výdejní místo opravdu dovezl, ale tam to
nenaskenovali, takže se nevygenerovala ta SMS s výzvou k vyzvednutí. Takže
vánoce jsou záchranene.