RE: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:18:25 CET 2022

No vida, tak hlavně že to dobře dopadlo. Rád jsem pomohl.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Thursday, December 22, 2022 9:33 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Tak já jsem taky dosáhl úspěchu. Po opakování slova "operátor" mě na něj robot skutečně prepojil a po 22 minutach to zvedla příjemná slečna, která zjistila, že jejich řidič to na výdejní místo opravdu dovezl, ale tam to nenaskenovali, takže se nevygenerovala ta SMS s výzvou k vyzvednutí. Takže vánoce jsou záchranene.