RE: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 15:05:39 CET 2022


Me ted po trech dnech ze Zasilkovny odpovedeli i jako reakci na chatbota... 
akorat tu zasilku co predtim dva tydny hnila nekde na depu mezitim dorucili 
:-) FB jsem zkusit nestihnul, tam vetsinou reagovali rychleji.


Za to ze je prace na reklamacnim ocistec si muzou sami nastavenim 
"reklamacnich procesu". Ocistec je to pro vsechny zucastnene, proc by 
operatori meli byti vyjimkou :-)

-- 
-----------------------------------------
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 12. 2022 13:42:56
Předmět: RE: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka
" 

Kdo chce řešit reklamace Zásilkovny, musí mít Facebook, protože jedině tam 
se dá s někým komunikovat 😊 A já bych nechtěl být ten, kdo se stará o FB 
Zásilkovny, protože to je očistec 😊

 
 
Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz/), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz/)

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

 
 
 
 From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
 Sent: Monday, December 19, 2022 1:17 PM
 To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Subject: Re: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka
 

 
 

Když já nemám Facebook ... Já jsem  opožděný ve vývoji ...







Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW
 


 
 


 
 


po 19. 12. 2022 v 13:15 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
(mailto:clexpert na clexpert.cz)> napsal:

" 



Tak ti poradím, co funguje. Jdi na Facebook a napiš jim tam pod nějaký 
jejich příspěvek. To poznáš, protože tam jim lidi nadávají pořád. A to je 
jedna z mála možností, jak komunikovat s živým člověkem. Tam se leccos 
vyřeší, tam odpovídá tým sociálních sítí a šíří pozitivní přístup. Poslední 
dobou tam právě školí zákazníky na slovo „operátor“, proto to vím 😊

 
 
Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz/), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz/)

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

 
 
 
 From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
 (mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz)> On Behalf Of Jirka Mww
 Sent: Monday, December 19, 2022 12:53 PM
 To: HW-news <hw-list na list.hw.cz(mailto:hw-list na list.hw.cz)>
 Subject: Re: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka
 

 
 

Toho operátora jsem zkoušel, robot v podstatě za dvě vteřiny řekl, že se 
přepojení nepodařilo a zavěsil.  Celkem už 4 x.  Zkusím ještě ten chat. 
 






Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW
 


 
 


 
 


po 19. 12. 2022 v 12:15 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
(mailto:clexpert na clexpert.cz)> napsal:

" 



Řekni do toho telefonu slovo: „Operátor“ a přepojí tě to na člověka. Ale 
mezi námi, ten ti stejně nepomůže 😊 Jenom něco naslibuje, ale stejně to bude
k ničemu.
 
 
 
Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz/), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz/)

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

 
 
 
 From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
 (mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz)> On Behalf Of Jirka Mww
 Sent: Monday, December 19, 2022 11:51 AM
 To: HW konference <hw-list na list.hw.cz(mailto:hw-list na list.hw.cz)>
 Subject: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka
 

 
 

Dobrý den,


 
 


objednal jsem vánoční dárek s doručením přes zásilkovnu a už je to 10 dní a 
nic nedorazilo- mělo to přijít na místní odběrné místo v obchodě. Podle 
sledování zásilky je to už 9 dní na místním doručovacím depu ve Svitavách.  
Volal jsem už 4 x na jediné číslo, které se dá najít, a tam je jen robot, 
který slibuje, že zásilku dohledají a zavolají, ale nic se neděje.  Dnes 
jsem vyplnil reklamační formulář a odpověď je, že na vyřešení reklamace mají
30 dní.  Nemáte nějaký trik, jak se k nim 
 


dovolat na živého člověka ?  Ten robot sice nabízí přepojení na operátora, 
ale hned řekne, že se to bohužel nepodařilo. 
 







Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW
 






_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.hw.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)

" 



_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.hw.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)

" 

_______________________________________________ 
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz 
Hw-list na list.hw.cz 
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20221219/6c01cbd3/attachment-0001.htm>


Další informace o konferenci Hw-list