Re: Tranzistorová "mikrovlnka" s nižší f (puška na drony)

Čtvrtek Srpen 11 00:10:56 CEST 2022

Aha, tak to jsem si splet s jinou frekvencí. Rezonance mezihvězdného
vodíku na 1,42 GHz, tedy 21 cm. Na téhle frekvenci je prý ve vesmíru
vyšší šum, ale molekula vody se tedy nejspíš chová úplně jinak.

Anděl