Tranzistorová "mikrovlnka" s nižší f (puška na drony)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 10 19:33:55 CEST 2022

Já vůbec netuším. Pídil jsem se po tom tenkrát, ale majitel mikrovlnku od
někoho dostal že byla moc malá.

Nižší kmitočty se budou hůř vyzařovat v malém prostoru... Bude třeba větší
anténa atd... A tepelné účinky budou tím horší, čím je nižší kmitočet.
Nějak koleruje délka vlny s ohřívaným materiálem.