Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Srpen 10 15:33:34 CEST 2022

Tak jízda do kopce OK, asi trochu lepší než Lime. Na dotyčném svahu "ve
Struhách", kde lidé běžně tlačí kola a občas někdo jede na nejpomalejší
převod, zpomalila na 11.

Jízda po "roštové" dlažbě cca stejná jako Lime, tahle má sice trochu
vyšší tlumiče, ale kompenzuje se to tím, že je lehčí.

Horší je, že se pořád samovolně povoloval šroub na nastavení zamknutí
"zlomu" řídítek. Ale je tak volný, že se dá doštelovat pouhým
přejížděním nehtem. Provizorně opraveno omotáním gumičkou:-)

Ale ta brzda, to je peklo. Teda jezdit s tím jde, ale nejde si jen tak
lehce přibrzdit.

Takže mám dilema: Buď brždění upravit a přijít o záruku i možnost
vrácení, nebo koloběžku vrátit a jinou si nekoupit, protože není jiná
srovnatelně odporužená.

PH