Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 9 23:15:14 CEST 2022

Já snad jen malou připomínku k "plynu“ nebo lépe k akcelerátoru. To že se
nedělá otočná rukojeť jako u motorek dejme tomu. Ale absolutně nevyhovující
mi přijde ovládání palcem. Při tomto uspořádání totiž nelze pevně řiditka
držet protože palec je ve vzduchu a držím jen čtyřmi prsty. Ten palec když
uchopím celou rukojeť zajišťuje to že mi nemůže to ředítko z ruky
vyklouznout. Mnohem víc se mi líbí uspořádání, kdy je plyn takový ten háček
na ukazováček. Něco jako malá brzda. Z hlediska kvality držení řídítek je
to mnohem lepší.