RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Říjen 30 20:14:22 CEST 2021


Jo, s tema fakturama je to u Zasilkovny opruz. A kdyz jsem v mailu cetl 
marketingovy kecy jak mi budou generovat jeste jednu fakturu navic "ke konci
mesice" abysme to meli prehledne tak me napadala oskliva slova...



Jinak resit cokoliv nestandardniho se Zasilkovnou - treba jako proc moje 
zasilka skoncila na uplne jine pobocce (kde navic nastala dovolena) a co s 
tim budou delat, pripadne reklamace nebo cokoliv jineho - je opruz. Asi to 
tam delaji nejaci rekvalifikovani povaleci kteri navic nerozumi psanemu 
textu. Ani textu psanemu v jednoduchych, nerozvitych vetach.

-- 
-----------------------------------------
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 10. 2021 18:25:50
Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) 
"K tomu za prvé: Když já podám zásilku v Zásilkovně, také nemám žádný papír,
pokud si ho nevytisknu a nedonesu. A pak tam prskají, že jsem jediný. Chodím
tedy jen do Zásilkoven, kde přímo ty zásilky dávají do systému a čekám tam 
na to. Jinak se mi už stalo, že tam zásilku ztratili a já neměl nic v ruce. 
To se mi na poště nikdy nestalo a zásilky tam házím a odcházím. Nicméně ti 
to potvrdí, když si řekneš, s tím není problém. Takže v tomto je to stejné, 
rozhodně ne horší. 

K tomu za druhé: Pro mě je lepší jednou za měsíc dvě papírové faktury od 
pošty (jednu za balíky, druhou za dopisy) než dostávat od Zásilkovny pět 
faktur měsíčně elektronicky (čtyři za každý týden a pátou k poslednímu dni v
měsíci za třeba jeden den). 

K tomu za třetí: To jsi dělal jednou, navíc tohle se dá řešit poštou, ke mně
žádný zástupce nechodí. Telefon, email, když musím něco podepsat, tak mi to 
pošlou poštou a já jim to pak hodím na poštu, ať si to tam vyzvednou. Jako 
starosta máš jistě víc jiného papírování než s nějakou poštou. 

PS: Já dostávám 5x měsíčně fakturu od Zásilkovny také vždycky na jednu 
zásilku. Každý týden v pondělí a jednou k poslednímu. Tuhle mi faktura 
přišla o víc než týden později s prošlým datem splatnosti, které je ten 
týden. S tím, že faktury zapomněli rozeslat, tak je posílají později. Tak 
jsem jim odpověděl, že fakturu s prošlým datem splatnosti dávám k úhradě 
tedy pozdě, logicky. Místo omluvy, že jsou dementi, mi odpověděli: "Fakturu 
okamžitě uhraďte, na pozdější platby nebudeme brát zřetel a budeme blokovat 
vaše dobírky." 

PPS: Ono to vypadá, že všichni na poštu nadáváte a já ji tady chválím a 
propaguju proti všem. Hele, přátelé, mně to může být jedno, co pošta dělá 
dobře nebo špatně, já jsem prostě spokojen. Vy možná ne. OK, každý má nějaké
zkušenosti a nějaké názory a něco oblíbeného. Nic proti tomu. Navíc vidím, 
jak šla do kytek Uloženka, a postupně se zhoršuje i Zásilkovna. No, pro 
Jindru: zásilky D+1 chodí D+1, prostě je to tak. Ať chceš, nebo ne. Stando a
Pavle, jak bych vám dvěma asi poslal 15 kg balík s 3D tiskárnou přes 
Zásilkovnu? Ono se to jaksi nedá. Ano, je to jednodušší, když se všechno 
možné omezí. Uvidíme, jak dopadnou Vánoce. Česká pošta nikdy nezavře a 
nepřestane přijímat zásilky. I když nebudou stíhat a budou mít nacpané 
všechno všude až po strop, prostě budou makat. Ostatní dopravky mají vánoční
(říkají tomu sezónní) příplatky, které už jsou platné, takže zdraží. A navíc
zastropují počet zásilek. Nestíhají? Nepřijmou do přepravy. Máš kolem Vánoc 
víc zásilek? Smůla. Nepošleš. Zásilkovnu loni zachránila Česká pošta, kterou
po Novém roce pomluvili a přestali využívat. Uvidíme, co bude letos. Jinak 
jsem si teď udělal malou statistiku a odesílám balíky v poměru cca 2,5 : 1 
ve prospěch České pošty. Tak si to u mě vybírají zákazníci. 

Petr Zahradník, počítačový expert 
e-mail: clexpert na clexpert.cz 
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz 
Petr Zahradník, Computer Laboratory 
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem 

-----Original Message----- 
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Stanislav Šmejkal 
Sent: Saturday, October 30, 2021 4:54 PM 
To: hw-list na list.hw.cz 
Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) 

Pokud použiju neoficiální cestu a nahážu jim to do poštovní schránky (té 
oranžové), pak mi asi za 3 dny přijdou secvaklé 2-3 papíry (ne vždy). 
Pokud to odnesu na poštu, tak mohu použit stejný postup - 2-3 secvaklé 
papíry za 3 dny ve schránce (ne vždy) nebo si počkám "na výsledek". 
Operace trvá asi 5 minut, z jehličkové tiskárny s mizernou páskou vyleze asi
6 papírů, pošťačka je obouchá razítkem a předá mi je. Ty schopnější 
pracovnice mi dávají jen ten jeden, o který jevím zájem. 

A po konci měsíce mi v rozmezí mezi 9. a 12. následujícího měsíce přijde 
poštou faktura s účtem za poštovné, někdy i na jednu zásilku. 

Tak za prvé: Pokud si na poště nevystojím frontu (u nás bývá krátká), nemám 
po celou dobu žádný doklad o podané zásilce, což je v příkrém rozporu s 
technologií Česká pošta, s.p. 

Za druhé: Pošta online ani Dopis online neumí poslat fakturu online, bez 
papíru to prostě nelze. 

Za třetí: Na produkt Pošta online musíš mít písemnou smlouvu uzavřenou 
obchodním zástupcem. A druhou na balíky. To znamená dojednat schůzku a 
absolvovat jednání s obchodním zástupcem ... 

No řekněme, zlatá aplikace Zásilkovny. 

Standa 

Dne 30.10.2021 v 14:15 Petr Zahradník napsal(a): 
> Ano, mám smlouvu s Českou poštou, využívám API, mám svůj software. Ale 
> to je vedlejší. Možná jsi jen trochu zaspal dobu, když si myslíš, že 
> na poště se dají zásilky podat jen tou starší metodou. Ne, není tomu tak. 
> Ne, nemusí paní na poště přepisovat údaje z podacího lístku. Ne, 
> nemusíš mít podací lístek. Dokonce si můžeš zásilku odbavit na 
> internetu. I jako soukromá osoba. Jmenuje se to pošta online. Znáš to? 
> 
> Jinými slovy, abys jako soukromá osoba podal zásilku přes Zásilkovnu, 
> musíš mít chytrý mobil, musíš mít nainstalovanou jejich aplikaci, 
> musíš mít platební kartu. Jiná možnost než přes aplikaci a kartou 
> není. Abys jako soukromá osoba mohl podat zásilku přes Českou poštu, 
> nemusíš mít nic a máš milion způsobů, jak to udělat i zaplatit. Mně to 
> přijde jako lepší. Co tobě? 
> 
> Registrace v e-shopu je úplně něco jiného než to, o čem se tu bavíme. 
> Jinak většina e-shopů, které mají registraci, umožňuje i nákup bez 
> registrace. 
> 
> Petr Zahradník, počítačový expert 
> 
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz> 
> 
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 
> 
> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>, 
> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz> 
> 
> Petr Zahradník, Computer Laboratory 
> 
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem 
> 
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Michal 
> Grunt 
> *Sent:* Saturday, October 30, 2021 1:58 PM 
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz> 
> *Subject:* Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) 
> 
> A není to i tím, že máš smlouvu s ČP o využívání jejich API čímž se 
> vše zjednoduší a třeba paní u přepážky nemusí přepisovat adresu z 
> podaciho lístků, tisknout etiketu a kdo ví co ještě? Pokud jde někdo 
> posilat balík jednou za uherák tak tam prostoji asi déle času a 
> Zasilkovna u něj bude rychlejší. 
> 
> Jinak eshopy, které nutí registraci u mě dnes už moc nepochodi až na 
> pár výjimek. Není nic jednoduššího než naházet zboží do košíku, vybrat 
> vydejnu Zasilkovny, zaplatit a odejít. 
> 
> Dne pá 29. 10. 2021 20:17 uživatel Petr Zahradník 
> <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal: 
> 
> Dnes jsem nesl jednu zásilku na poštu a druhou do Zásilkovny. Tak 
> jsem to změřil. Na poště mi předání trvalo 45 sekund, než se 
> uvolnilo okénko, kam jsem mohl zásilku vložit. V Zásilkovně jsem 
> čekal 7,5 minuty, než pokladní odbavila předchozího zákazníka, a 
> dále 1,5 minuty, než zásilku pípla do systému. Zásilka poštou bude u 
> zákazníka v pondělí, zásilka Zásilkovnou bude u zákazníka nejdříve 
> v úterý. Dále jsem zásilku vyzvedával, už jsem tedy byl na řadě, 
> přesto jsem čekal 3,5 minuty, než ji přinesla odkudsi hodně zezadu. 
> 
> Mimochodem, občas si nechávám poštovní zásilky ukládat v Balíkovně, 
> protože třeba mám cestu kolem nebo nebudu odpoledne doma nebo chci 
> zásilku dřív. Do Balíkovny přijde zásilka už ráno. Ještě než vstanu, 
> většinou tak mezi 8. a 10. hodinou, spíš k té osmé. Do Zásilkovny 
> později odpoledne. Dnes SMS přišla v 15:57. 
> 
> Zásilka D+1 s ULN2803A byla odeslána a přišla včas. Zeptej se Oty. 
> Pivo nechci, vypij si ho na počest České pošty. Starobrno stejně 
> nepiju 😊 
> 
> Petr Zahradník, počítačový expert 
> 
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz> 
> 
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 
> 
> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>, 
> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz> 
> 
> Petr Zahradník, Computer Laboratory 
> 
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem 
> 
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz 
> <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jindrich Fucik 
> *Sent:* Friday, October 29, 2021 7:30 PM 
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>> 
> *Subject:* RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) 
> 
> Ja se taky nemusim bat. Ja to mam s jistotou. 
> 
> Viz napriklad ta zasilka, co jsem tu s ni machroval minule. Pokud 
> mas jeji tracking, tak si ho prohledni. 
> 
> Zasilka byla podle posty dorucena 20.10. Tak jsem ji 21.10. Zacal 
> hledat. Pak mi ji 22.10. Donesli s tim, ze se nekdo spletl. V 
> trackingu pribila radka s telefonnim cislem misto informace. 
> 
> A ted otazka. Kolik jsem dostal vyjadreni? A kolikrat se nekdo omluvil? 
> 
> Mimochodem, tu zasilku D+1 jsi uz odeslal? 
> ---------- Původní e-mail ---------- 
> Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> 
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>> 
> Datum: 28. 10. 2021 22:47:07 
> Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) 
> 
> Zásilkovnu i přes problémy, které s ní jsou, zákazníkům nabízím. 
> Ano, vyžaduji adresu sídla/bydliště pro daňový doklad. Pro 
> Zásilkovnu to potřeba není, pokud se jedná o doručení na výdejní 
> místo. 
> 
> V době covidu, kdy byly provozovny zavřené, to byl velký vopruz. 
> V Ústí nad Labem máme víc výdejních míst a většina z nich byla 
> nepoužitelná. Ta místa buď rovnou zavřela nebo omezila otvírací 
> dobu třeba na hodinu denně. Navíc se každou chvíli měnila 
> situace, místa zavírala, zásilky se různě přesouvaly a byl v tom 
> bordel. Takže jsem na tu dobu Zásilkovnu na svém webu vypnul, 
> protože mi tu zbylo snad jedno slušné místo. 
> 
> V porovnání s Českou poštou nic moc. Česká pošta trochu zkrátila 
> otvírací dobu a vše fungovalo výborně. 
> 
> Když porovnám můj komfort jako odesílatele, tak Česká pošta 
> vítězí. Data do systému dostanu ještě lépe, samozřejmě že 
> elektronicky, pošta má API. Na poštu přijdu a hodím tam balíky 
> bez front. Tedy ještě rychleji než v Zásilkovně. A nemusím se 
> bát, že mi zásilku ztratí nebo zapřou. To u Zásilkovny ano. 
> 
> Petr Zahradník, počítačový expert 
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz> 
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 
> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>, 
> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz> 
> Petr Zahradník, Computer Laboratory 
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem 
> 
> -----Original Message----- 
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz 
> <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> On Behalf Of David Obdrzalek 
> Sent: Thursday, October 28, 2021 8:30 PM 
> To: Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> 
> Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni 
> zasilek) 
> 
> Pokud se posílá Zásilkovnou na výdejní místo, vyplňuje se 
> povinně číslo objednávky, jméno, {email a/nebo telefon}, 
> hodnota, hmotnost. 
> 
> Možná, že v eshopech se adresa vyžaduje, protože tak to prostě 
> doteď vždycky bylo, tak by to někdo musel upravit, že pro tenhle 
> typ doručování to není potřeba, což by stálo peníze a čas a 
> nebezpečí rozvrtání eshopu a za ten opruz to té firmu nestojí. 
> A možná i pro generování faktur pro běžnou identifikaci 
> kupujícího. (neobhajuji, nehádejte se se mnou, že to není 
> potřeba) 
> 
> Zásilkovna je i pro podání pohodlná, malé věci se dají podat v 
> téměř každém výdejním místě, kterých je teď fakt hodně hlavně ve 
> městech - v lockdownu to bylo pro obchody výhodné, mohli mít 
> otevřeno a měli aspoň nějakej kšeft, jestli to tak vydrží, kdo 
> ví (teda doufám, že ten lockdown už nevydrží). Jen jednou se mi 
> stalo, že mi to odmítli přijmout, že už jsou plní, ale spíš to 
> byla lennost prodavače-zaměstnance v té trafice, bednu měl 
> poloprázdnou, nehádal jsem se, jen jsem si řekl že holt dám 
> vydělat jinému o dům vedle (kde jsem teda musel nejdřív naučit 
> kuchaře, jak se zásilky přijímají, protože doteď je jen vydával 
> a kolega co to umí byl pryč :-) ale pak jsem se tam i dobře 
> naobědval) 
> 
> Doručení nemusí být nutně rychlé - už se mi párkrát stalo, že 
> jsem něco posílal, ráno jsem to odevzdal a až o dva dny později 
> se v systému objevilo, že to Zásilkovna přijala. Mezitím to 
> leželo na tom výdejním místě, kam svoz Zásilkovny zřejmě nejezdí 
> denně. Sice jsem viděl, že to odpípli, ale stav se tomu 
> nezměnil, až když to předali tomu svozu, kdy zároveň naskočil 
> příjem na podacím místě a stav se změnil z čekáme na předání 
> zboží na na cestě (nebo jak to tam mají), každopádně pro 
> zákazníka to vypadalo, že to zdržuje odesílatel. Případně se tam 
> objeví, že to na výdejním místě přijali, ale do depa to dorazí 
> až o několik dní později a podobně i na cílové straně, několik 
> dní mezi posledním expedičním depem a výdejním místem nebo 
> rozvozem není výjimečné. A taky to může skončit na jiném 
> výdejním místě, než se zadá, stejně tak při doručování na adresu 
> to po "adresát nezastíižen" někam přesměrujou. Ale zatím to 
> vždycky nakonec dopadlo dobře a nic se mi neztratilo. Při 
> podávání tak je největší výhoda, že pokud si předem vytisknu 
> samolepku, tak podání samé je na dobrý den, tady je zásilka do 
> Zásilkovny, nashledanou, přičemže se to na místě neplatí a časem 
> přijde faktura. Fronta může být na poště i v jiném krámu, akorát 
> že při podávání pro Zásilkovnu obvykle není potřeba tu frontu 
> stát a jen se to podá prodavači a je to (zato na výdej jsem 
> jednou stál frontu 35 minut a to jim to tam frčelo jak na 
> drátkách, ale tak to v obchodě na sídlišti v podvečer holt 
> snadno nastane). Jak to je s podáním na depu nevím, to mám z ruky. 
> 
> D.O. 
> 
> On 28 Oct 2021 at 19:26, Pavel Hudecek wrote: 
> > Ono i kdyby to stálo víc, tak ten komfort je nesrovnatelnej. 
> Nevím jak 
> > je to jinde, ale tady mám pobočku zásilkovny 30 m a když se 
> vydám 
> > kterýmkoli směrem, budou do 100 m dvě. Takže si můžu vybrat 
> blíž, nebo 
> > třeba delší pozdější/dřívější otvírací dobu. 
> > 
> > Konkurence balíkovna nebo weido, je zanedbatelná. 
> > 
> > Zajímalo by mě, jak je to ze strany odesilatele, zda zásilkovna 
> > požaduje adresu příjemce. Přijde mi otravné, že jí všude chtějí 
> > vyplnit. Dávám tam vymyšlenou a do poznámky píšu, že je to 
> zbytečné a otravné a že např. 
> > Alze stačí mail a telefon. 
> > 
> > PH 
> > 
> > Od: Jan Kuba 
> > Asi to není optimální, ale já Zásilkovně držím palce. Možná to 
> > zoptimalizují... :-) Díky dceři, která ji už využívá dlouho 
> jsem teď 
> > poslal cca 20 balíků zásilkovnou a žádný problém zatím nebyl. 
> > Úžasné je, že balík je podaný během půl minuty. Vždycky když 
> jdu na ČP 
> > , tak si nechávám tak 20 minut rezervu na čekání. A zjišťuji, že 
> > většina zákazníků Zásilkovnu preferuje hlavně kvůli ceně. 
> > 
> > čt 28. 10. 2021 v 17:56 odesílatel René Damek 
> <rene.damek na gmail.com <mailto:rene.damek na gmail.com>> napsal: 
> > Ergonomie dostává na prdel, alespoň z mého pohledu. Zvedat 
> něco po 
> > ramena a strkat to kamsi s nataženýma rukama, ani za zlatý 
> prase. 
> > RD 
> > 
> > st 27. 10. 2021 v 22:53 odesílatel Petr Zahradník 
> > <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> 
> > napsal: 
> > Ahoj přátelé, 
> > 
> > vraťme se na chvíli od nedostatku čipů k fungující elektronice. 
> > Konkrétně k robotice. Zásilkovna s velkou slávou nasadila toto: 
> > 
> > 
> https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-zas 
> 
> <https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-za 
> s> 
> 
> > ilkovna.A2110 
> > 25_114608_ekoakcie_vebe 
> > 
> > Takhle vypadá nasazení podobných robotů v cizině: 
> > 
> > https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk 
> <https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk> 
> > https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY 
> <https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY> 
> > 
> > Co si o tom myslíte? 
> > 
> > Když se podívám na video Zásilkovny a porovnám ho s videi z 
> ciziny, 
> > tak na první pohled vidím, že ti chudáci zaměstnanci zvedají 
> zásilky 
> > ze země do výšky prsou, zasouvají je dopředu na roboty a 
> rovnají je 
> > opatrně na ten jejich pás. Musí to být pěkná pakárna. V 
> cizině to mají 
> > naopak, lidská práce se zásilkou je mnohem snazší. Zásilky 
> lezou shora 
> > a lidé je rychle hází na roboty dolů. 
> > 
> > Navíc si říkám, že kdybych to rozhodoval já, pořídil bych 
> normální 
> > pásovou třídicí linku. Tedy takhle, abych to upřesnil. 
> Kdybych si 
> > chtěl hrát, pořídil bych si autíčka, to ano. Ale kdybych 
> chtěl něco, 
> > co je velmi efektivní a rychlé, pořídil bych tu pásovku. 
> > 
> > Petr Zahradník, počítačový expert 
> > e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz> 
> > mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 
> > http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>, 
> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz> 
> Petr Zahradník, 
> > Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem 
> > 
> > _______________________________________________ 
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> <http://www.HW.cz> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> 
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list> 
> > _______________________________________________ 
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> <http://www.HW.cz> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> 
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list> 
> > 
> 
> 
> 
> _______________________________________________ 
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz> 
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list> 
> _______________________________________________ 
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz> 
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list> 
> 
> _______________________________________________ 
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz> 
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list> 
> 
> 
> _______________________________________________ 
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
> 
_______________________________________________ 
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://
list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20211030/90500b85/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list