RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Říjen 30 20:34:10 CEST 2021

A teď si představ tu legraci… Když mi přišel tehdy ten mail s informací o té měsíční faktuře, tak jsem to četl jen letmo a říkal jsem si: „Konečně bude jedna faktura měsíčně. Paráda!“ No za týden přišla faktura zase v pondělí uprostřed měsíce. Divím se, co to je za hovadinu, hrabu se v koši, hledám ten mail a čtu ho pořádně… Tak to bylo překvapení, že to není jedna měsíční faktura místo týdenních, ale jedna měsíční faktura navíc 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of V P
Sent: Saturday, October 30, 2021 8:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Jo, s tema fakturama je to u Zasilkovny opruz. A kdyz jsem v mailu cetl marketingovy kecy jak mi budou generovat jeste jednu fakturu navic "ke konci mesice" abysme to meli prehledne tak me napadala oskliva slova...

Jinak resit cokoliv nestandardniho se Zasilkovnou - treba jako proc moje zasilka skoncila na uplne jine pobocce (kde navic nastala dovolena) a co s tim budou delat, pripadne reklamace nebo cokoliv jineho - je opruz. Asi to tam delaji nejaci rekvalifikovani povaleci kteri navic nerozumi psanemu textu. Ani textu psanemu v jednoduchych, nerozvitych vetach.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------