<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:"Segoe UI Emoji";
        panose-1:2 11 5 2 4 2 4 2 2 3;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:#0563C1;
        text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy19
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="#0563C1" vlink="#954F72" style="word-wrap:break-word">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">A teď si představ tu legraci… Když mi přišel tehdy ten mail s informací o té měsíční faktuře, tak jsem to četl jen letmo a říkal jsem si: „Konečně bude jedna faktura měsíčně. Paráda!“ No za týden
 přišla faktura zase v pondělí uprostřed měsíce. Divím se, co to je za hovadinu, hrabu se v koši, hledám ten mail a čtu ho pořádně… Tak to bylo překvapení, že to není jedna měsíční faktura místo týdenních, ale jedna měsíční faktura navíc
</span><span style="font-family:"Segoe UI Emoji",sans-serif;mso-fareast-language:EN-US">😊</span><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">
<span style="color:#0563C1">clexpert@clexpert.cz</span></a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><a href="http://www.clexpert.cz"><span style="color:#0563C1">http://www.clexpert.cz</span></a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz"><span style="color:#0563C1">http://www.zahradniksebavi.cz</span></a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></span></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>V P<br>
<b>Sent:</b> Saturday, October 30, 2021 8:14 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
<b>Subject:</b> RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">Jo, s tema fakturama je to u Zasilkovny opruz. A kdyz jsem v mailu cetl marketingovy kecy jak mi budou generovat jeste jednu fakturu navic "ke konci mesice" abysme to meli prehledne tak me napadala oskliva slova...<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jinak resit cokoliv nestandardniho se Zasilkovnou - treba jako proc moje zasilka skoncila na uplne jine pobocce (kde navic nastala dovolena) a co s tim budou delat, pripadne reklamace nebo cokoliv jineho - je opruz. Asi to tam delaji nejaci
 rekvalifikovani povaleci kteri navic nerozumi psanemu textu. Ani textu psanemu v jednoduchych, nerozvitych vetach.<br>
<br>
-- <br>
-----------------------------------------<br>
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - <a href="http://www.pojezdy.eu">
http://www.pojezdy.eu</a><br>
<br>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>><br>
Komu: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Datum: 30. 10. 2021 18:25:50<br>
Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) <br>
<br>
<o:p></o:p></p>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<p class="MsoNormal">K tomu za prvé: Když já podám zásilku v Zásilkovně, také nemám žádný papír, pokud si ho nevytisknu a nedonesu. A pak tam prskají, že jsem jediný. Chodím tedy jen do Zásilkoven, kde přímo ty zásilky dávají do systému a čekám tam na to. Jinak
 se mi už stalo, že tam zásilku ztratili a já neměl nic v ruce. To se mi na poště nikdy nestalo a zásilky tam házím a odcházím. Nicméně ti to potvrdí, když si řekneš, s tím není problém. Takže v tomto je to stejné, rozhodně ne horší.
<br>
<br>
K tomu za druhé: Pro mě je lepší jednou za měsíc dvě papírové faktury od pošty (jednu za balíky, druhou za dopisy) než dostávat od Zásilkovny pět faktur měsíčně elektronicky (čtyři za každý týden a pátou k poslednímu dni v měsíci za třeba jeden den).
<br>
<br>
K tomu za třetí: To jsi dělal jednou, navíc tohle se dá řešit poštou, ke mně žádný zástupce nechodí. Telefon, email, když musím něco podepsat, tak mi to pošlou poštou a já jim to pak hodím na poštu, ať si to tam vyzvednou. Jako starosta máš jistě víc jiného
 papírování než s nějakou poštou. <br>
<br>
PS: Já dostávám 5x měsíčně fakturu od Zásilkovny také vždycky na jednu zásilku. Každý týden v pondělí a jednou k poslednímu. Tuhle mi faktura přišla o víc než týden později s prošlým datem splatnosti, které je ten týden. S tím, že faktury zapomněli rozeslat,
 tak je posílají později. Tak jsem jim odpověděl, že fakturu s prošlým datem splatnosti dávám k úhradě tedy pozdě, logicky. Místo omluvy, že jsou dementi, mi odpověděli: "Fakturu okamžitě uhraďte, na pozdější platby nebudeme brát zřetel a budeme blokovat vaše
 dobírky." <br>
<br>
PPS: Ono to vypadá, že všichni na poštu nadáváte a já ji tady chválím a propaguju proti všem. Hele, přátelé, mně to může být jedno, co pošta dělá dobře nebo špatně, já jsem prostě spokojen. Vy možná ne. OK, každý má nějaké zkušenosti a nějaké názory a něco
 oblíbeného. Nic proti tomu. Navíc vidím, jak šla do kytek Uloženka, a postupně se zhoršuje i Zásilkovna. No, pro Jindru: zásilky D+1 chodí D+1, prostě je to tak. Ať chceš, nebo ne. Stando a Pavle, jak bych vám dvěma asi poslal 15 kg balík s 3D tiskárnou přes
 Zásilkovnu? Ono se to jaksi nedá. Ano, je to jednodušší, když se všechno možné omezí. Uvidíme, jak dopadnou Vánoce. Česká pošta nikdy nezavře a nepřestane přijímat zásilky. I když nebudou stíhat a budou mít nacpané všechno všude až po strop, prostě budou makat.
 Ostatní dopravky mají vánoční (říkají tomu sezónní) příplatky, které už jsou platné, takže zdraží. A navíc zastropují počet zásilek. Nestíhají? Nepřijmou do přepravy. Máš kolem Vánoc víc zásilek? Smůla. Nepošleš. Zásilkovnu loni zachránila Česká pošta, kterou
 po Novém roce pomluvili a přestali využívat. Uvidíme, co bude letos. Jinak jsem si teď udělal malou statistiku a odesílám balíky v poměru cca 2,5 : 1 ve prospěch České pošty. Tak si to u mě vybírají zákazníci.
<br>
<br>
Petr Zahradník, počítačový expert <br>
e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a> <br>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 <br>
<a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>, <a href="http://www.zahradniksebavi.cz">
http://www.zahradniksebavi.cz</a> <br>
Petr Zahradník, Computer Laboratory <br>
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem <br>
<br>
-----Original Message----- <br>
From: Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> On Behalf Of Stanislav Šmejkal
<br>
Sent: Saturday, October 30, 2021 4:54 PM <br>
To: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a> <br>
Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) <br>
<br>
Pokud použiju neoficiální cestu a nahážu jim to do poštovní schránky (té oranžové), pak mi asi za 3 dny přijdou secvaklé 2-3 papíry (ne vždy).
<br>
Pokud to odnesu na poštu, tak mohu použit stejný postup - 2-3 secvaklé papíry za 3 dny ve schránce (ne vždy) nebo si počkám "na výsledek".
<br>
Operace trvá asi 5 minut, z jehličkové tiskárny s mizernou páskou vyleze asi 6 papírů, pošťačka je obouchá razítkem a předá mi je. Ty schopnější pracovnice mi dávají jen ten jeden, o který jevím zájem.
<br>
<br>
A po konci měsíce mi v rozmezí mezi 9. a 12. následujícího měsíce přijde poštou faktura s účtem za poštovné, někdy i na jednu zásilku.
<br>
<br>
Tak za prvé: Pokud si na poště nevystojím frontu (u nás bývá krátká), nemám po celou dobu žádný doklad o podané zásilce, což je v příkrém rozporu s technologií Česká pošta, s.p.
<br>
<br>
Za druhé: Pošta online ani Dopis online neumí poslat fakturu online, bez papíru to prostě nelze.
<br>
<br>
Za třetí: Na produkt Pošta online musíš mít písemnou smlouvu uzavřenou obchodním zástupcem. A druhou na balíky. To znamená dojednat schůzku a absolvovat jednání s obchodním zástupcem ...
<br>
<br>
No řekněme, zlatá aplikace Zásilkovny. <br>
<br>
Standa <br>
<br>
Dne 30.10.2021 v 14:15 Petr Zahradník napsal(a): <br>
> Ano, mám smlouvu s Českou poštou, využívám API, mám svůj software. Ale <br>
> to je vedlejší. Možná jsi jen trochu zaspal dobu, když si myslíš, že <br>
> na poště se dají zásilky podat jen tou starší metodou. Ne, není tomu tak. <br>
> Ne, nemusí paní na poště přepisovat údaje z podacího lístku. Ne, <br>
> nemusíš mít podací lístek. Dokonce si můžeš zásilku odbavit na <br>
> internetu. I jako soukromá osoba. Jmenuje se to pošta online. Znáš to? <br>
> <br>
> Jinými slovy, abys jako soukromá osoba podal zásilku přes Zásilkovnu, <br>
> musíš mít chytrý mobil, musíš mít nainstalovanou jejich aplikaci, <br>
> musíš mít platební kartu. Jiná možnost než přes aplikaci a kartou <br>
> není. Abys jako soukromá osoba mohl podat zásilku přes Českou poštu, <br>
> nemusíš mít nic a máš milion způsobů, jak to udělat i zaplatit. Mně to <br>
> přijde jako lepší. Co tobě? <br>
> <br>
> Registrace v e-shopu je úplně něco jiného než to, o čem se tu bavíme. <br>
> Jinak většina e-shopů, které mají registraci, umožňuje i nákup bez <br>
> registrace. <br>
> <br>
> Petr Zahradník, počítačový expert <br>
> <br>
> e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a> <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>
<br>
> <br>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 <br>
> <br>
> <a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a> <<a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>>,
<br>
> <a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a> <<a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a>>
<br>
> <br>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory <br>
> <br>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem <br>
> <br>
> *From:* Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> *On Behalf Of *Michal
<br>
> Grunt <br>
> *Sent:* Saturday, October 30, 2021 1:58 PM <br>
> *To:* HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>> <br>
> *Subject:* Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) <br>
> <br>
> A není to i tím, že máš smlouvu s ČP o využívání jejich API čímž se <br>
> vše zjednoduší a třeba paní u přepážky nemusí přepisovat adresu z <br>
> podaciho lístků, tisknout etiketu a kdo ví co ještě? Pokud jde někdo <br>
> posilat balík jednou za uherák tak tam prostoji asi déle času a <br>
> Zasilkovna u něj bude rychlejší. <br>
> <br>
> Jinak eshopy, které nutí registraci u mě dnes už moc nepochodi až na <br>
> pár výjimek. Není nic jednoduššího než naházet zboží do košíku, vybrat <br>
> vydejnu Zasilkovny, zaplatit a odejít. <br>
> <br>
> Dne pá 29. 10. 2021 20:17 uživatel Petr Zahradník <br>
> <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz%20%3cmailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>> napsal:
<br>
> <br>
> Dnes jsem nesl jednu zásilku na poštu a druhou do Zásilkovny. Tak <br>
> jsem to změřil. Na poště mi předání trvalo 45 sekund, než se <br>
> uvolnilo okénko, kam jsem mohl zásilku vložit. V Zásilkovně jsem <br>
> čekal 7,5 minuty, než pokladní odbavila předchozího zákazníka, a <br>
> dále 1,5 minuty, než zásilku pípla do systému. Zásilka poštou bude u <br>
> zákazníka v pondělí, zásilka Zásilkovnou bude u zákazníka nejdříve <br>
> v úterý. Dále jsem zásilku vyzvedával, už jsem tedy byl na řadě, <br>
> přesto jsem čekal 3,5 minuty, než ji přinesla odkudsi hodně zezadu. <br>
> <br>
> Mimochodem, občas si nechávám poštovní zásilky ukládat v Balíkovně, <br>
> protože třeba mám cestu kolem nebo nebudu odpoledne doma nebo chci <br>
> zásilku dřív. Do Balíkovny přijde zásilka už ráno. Ještě než vstanu, <br>
> většinou tak mezi 8. a 10. hodinou, spíš k té osmé. Do Zásilkovny <br>
> později odpoledne. Dnes SMS přišla v 15:57. <br>
> <br>
> Zásilka D+1 s ULN2803A byla odeslána a přišla včas. Zeptej se Oty. <br>
> Pivo nechci, vypij si ho na počest České pošty. Starobrno stejně <br>
> nepiju <span style="font-family:"Segoe UI Emoji",sans-serif">😊</span> <br>
> <br>
> Petr Zahradník, počítačový expert <br>
> <br>
> e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a> <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>
<br>
> <br>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 <br>
> <br>
> <a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a> <<a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>>,
<br>
> <a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a> <<a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a>>
<br>
> <br>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory <br>
> <br>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem <br>
> <br>
> *From:* Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz%20%0b">hw-list-bounces@list.hw.cz
<br>
</a>> <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>> *On Behalf Of *Jindrich Fucik
<br>
> *Sent:* Friday, October 29, 2021 7:30 PM <br>
> *To:* HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz%20%3cmailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz</a>>>
<br>
> *Subject:* RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) <br>
> <br>
> Ja se taky nemusim bat. Ja to mam s jistotou. <br>
> <br>
> Viz napriklad ta zasilka, co jsem tu s ni machroval minule. Pokud <br>
> mas jeji tracking, tak si ho prohledni. <br>
> <br>
> Zasilka byla podle posty dorucena 20.10. Tak jsem ji 21.10. Zacal <br>
> hledat. Pak mi ji 22.10. Donesli s tim, ze se nekdo spletl. V <br>
> trackingu pribila radka s telefonnim cislem misto informace. <br>
> <br>
> A ted otazka. Kolik jsem dostal vyjadreni? A kolikrat se nekdo omluvil? <br>
> <br>
> Mimochodem, tu zasilku D+1 jsi uz odeslal? <br>
> ---------- Původní e-mail ---------- <br>
> Od: Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz%20%3cmailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>>
<br>
> Komu: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz%20%3cmailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz</a>>>
<br>
> Datum: 28. 10. 2021 22:47:07 <br>
> Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) <br>
> <br>
> Zásilkovnu i přes problémy, které s ní jsou, zákazníkům nabízím. <br>
> Ano, vyžaduji adresu sídla/bydliště pro daňový doklad. Pro <br>
> Zásilkovnu to potřeba není, pokud se jedná o doručení na výdejní <br>
> místo. <br>
> <br>
> V době covidu, kdy byly provozovny zavřené, to byl velký vopruz. <br>
> V Ústí nad Labem máme víc výdejních míst a většina z nich byla <br>
> nepoužitelná. Ta místa buď rovnou zavřela nebo omezila otvírací <br>
> dobu třeba na hodinu denně. Navíc se každou chvíli měnila <br>
> situace, místa zavírala, zásilky se různě přesouvaly a byl v tom <br>
> bordel. Takže jsem na tu dobu Zásilkovnu na svém webu vypnul, <br>
> protože mi tu zbylo snad jedno slušné místo. <br>
> <br>
> V porovnání s Českou poštou nic moc. Česká pošta trochu zkrátila <br>
> otvírací dobu a vše fungovalo výborně. <br>
> <br>
> Když porovnám můj komfort jako odesílatele, tak Česká pošta <br>
> vítězí. Data do systému dostanu ještě lépe, samozřejmě že <br>
> elektronicky, pošta má API. Na poštu přijdu a hodím tam balíky <br>
> bez front. Tedy ještě rychleji než v Zásilkovně. A nemusím se <br>
> bát, že mi zásilku ztratí nebo zapřou. To u Zásilkovny ano. <br>
> <br>
> Petr Zahradník, počítačový expert <br>
> e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a> <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>
<br>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 <br>
> <a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a> <<a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>>,
<br>
> <a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a> <<a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a>>
<br>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory <br>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem <br>
> <br>
> -----Original Message----- <br>
> From: Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz%20%0b">hw-list-bounces@list.hw.cz
<br>
</a>> <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>> On Behalf Of David Obdrzalek
<br>
> Sent: Thursday, October 28, 2021 8:30 PM <br>
> To: <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a> <<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">mailto:Hw-list@list.hw.cz</a>>
<br>
> Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni <br>
> zasilek) <br>
> <br>
> Pokud se posílá Zásilkovnou na výdejní místo, vyplňuje se <br>
> povinně číslo objednávky, jméno, {email a/nebo telefon}, <br>
> hodnota, hmotnost. <br>
> <br>
> Možná, že v eshopech se adresa vyžaduje, protože tak to prostě <br>
> doteď vždycky bylo, tak by to někdo musel upravit, že pro tenhle <br>
> typ doručování to není potřeba, což by stálo peníze a čas a <br>
> nebezpečí rozvrtání eshopu a za ten opruz to té firmu nestojí. <br>
> A možná i pro generování faktur pro běžnou identifikaci <br>
> kupujícího. (neobhajuji, nehádejte se se mnou, že to není <br>
> potřeba) <br>
> <br>
> Zásilkovna je i pro podání pohodlná, malé věci se dají podat v <br>
> téměř každém výdejním místě, kterých je teď fakt hodně hlavně ve <br>
> městech - v lockdownu to bylo pro obchody výhodné, mohli mít <br>
> otevřeno a měli aspoň nějakej kšeft, jestli to tak vydrží, kdo <br>
> ví (teda doufám, že ten lockdown už nevydrží). Jen jednou se mi <br>
> stalo, že mi to odmítli přijmout, že už jsou plní, ale spíš to <br>
> byla lennost prodavače-zaměstnance v té trafice, bednu měl <br>
> poloprázdnou, nehádal jsem se, jen jsem si řekl že holt dám <br>
> vydělat jinému o dům vedle (kde jsem teda musel nejdřív naučit <br>
> kuchaře, jak se zásilky přijímají, protože doteď je jen vydával <br>
> a kolega co to umí byl pryč :-) ale pak jsem se tam i dobře <br>
> naobědval) <br>
> <br>
> Doručení nemusí být nutně rychlé - už se mi párkrát stalo, že <br>
> jsem něco posílal, ráno jsem to odevzdal a až o dva dny později <br>
> se v systému objevilo, že to Zásilkovna přijala. Mezitím to <br>
> leželo na tom výdejním místě, kam svoz Zásilkovny zřejmě nejezdí <br>
> denně. Sice jsem viděl, že to odpípli, ale stav se tomu <br>
> nezměnil, až když to předali tomu svozu, kdy zároveň naskočil <br>
> příjem na podacím místě a stav se změnil z čekáme na předání <br>
> zboží na na cestě (nebo jak to tam mají), každopádně pro <br>
> zákazníka to vypadalo, že to zdržuje odesílatel. Případně se tam <br>
> objeví, že to na výdejním místě přijali, ale do depa to dorazí <br>
> až o několik dní později a podobně i na cílové straně, několik <br>
> dní mezi posledním expedičním depem a výdejním místem nebo <br>
> rozvozem není výjimečné. A taky to může skončit na jiném <br>
> výdejním místě, než se zadá, stejně tak při doručování na adresu <br>
> to po "adresát nezastíižen" někam přesměrujou. Ale zatím to <br>
> vždycky nakonec dopadlo dobře a nic se mi neztratilo. Při <br>
> podávání tak je největší výhoda, že pokud si předem vytisknu <br>
> samolepku, tak podání samé je na dobrý den, tady je zásilka do <br>
> Zásilkovny, nashledanou, přičemže se to na místě neplatí a časem <br>
> přijde faktura. Fronta může být na poště i v jiném krámu, akorát <br>
> že při podávání pro Zásilkovnu obvykle není potřeba tu frontu <br>
> stát a jen se to podá prodavači a je to (zato na výdej jsem <br>
> jednou stál frontu 35 minut a to jim to tam frčelo jak na <br>
> drátkách, ale tak to v obchodě na sídlišti v podvečer holt <br>
> snadno nastane). Jak to je s podáním na depu nevím, to mám z ruky. <br>
> <br>
> D.O. <br>
> <br>
> On 28 Oct 2021 at 19:26, Pavel Hudecek wrote: <br>
> > Ono i kdyby to stálo víc, tak ten komfort je nesrovnatelnej. <br>
> Nevím jak <br>
> > je to jinde, ale tady mám pobočku zásilkovny 30 m a když se <br>
> vydám <br>
> > kterýmkoli směrem, budou do 100 m dvě. Takže si můžu vybrat <br>
> blíž, nebo <br>
> > třeba delší pozdější/dřívější otvírací dobu. <br>
> > <br>
> > Konkurence balíkovna nebo weido, je zanedbatelná. <br>
> > <br>
> > Zajímalo by mě, jak je to ze strany odesilatele, zda zásilkovna <br>
> > požaduje adresu příjemce. Přijde mi otravné, že jí všude chtějí <br>
> > vyplnit. Dávám tam vymyšlenou a do poznámky píšu, že je to <br>
> zbytečné a otravné a že např. <br>
> > Alze stačí mail a telefon. <br>
> > <br>
> > PH <br>
> > <br>
> > Od: Jan Kuba <br>
> > Asi to není optimální, ale já Zásilkovně držím palce. Možná to <br>
> > zoptimalizují... :-) Díky dceři, která ji už využívá dlouho <br>
> jsem teď <br>
> > poslal cca 20 balíků zásilkovnou a žádný problém zatím nebyl. <br>
> > Úžasné je, že balík je podaný během půl minuty. Vždycky když <br>
> jdu na ČP <br>
> > , tak si nechávám tak 20 minut rezervu na čekání. A zjišťuji, že <br>
> > většina zákazníků Zásilkovnu preferuje hlavně kvůli ceně. <br>
> > <br>
> > čt 28. 10. 2021 v 17:56 odesílatel René Damek <br>
> <<a href="mailto:rene.damek@gmail.com%20%3cmailto:rene.damek@gmail.com">rene.damek@gmail.com <mailto:rene.damek@gmail.com</a>>> napsal:
<br>
> > Ergonomie dostává na prdel, alespoň z mého pohledu. Zvedat <br>
> něco po <br>
> > ramena a strkat to kamsi s nataženýma rukama, ani za zlatý <br>
> prase. <br>
> > RD <br>
> > <br>
> > st 27. 10. 2021 v 22:53 odesílatel Petr Zahradník <br>
> > <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz%20%3cmailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>>
<br>
> > napsal: <br>
> > Ahoj přátelé, <br>
> > <br>
> > vraťme se na chvíli od nedostatku čipů k fungující elektronice. <br>
> > Konkrétně k robotice. Zásilkovna s velkou slávou nasadila toto: <br>
> > <br>
> > <br>
> <a href="https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-zas">
https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-zas</a> <br>
> <br>
> <<a href="https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-za%20%0b">https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-za
<br>
</a>> s> <br>
> <br>
> > ilkovna.A2110 <br>
> > 25_114608_ekoakcie_vebe <br>
> > <br>
> > Takhle vypadá nasazení podobných robotů v cizině: <br>
> > <br>
> > <a href="https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk">https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk</a>
<br>
> <<a href="https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk">https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk</a>>
<br>
> > <a href="https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY">https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY</a>
<br>
> <<a href="https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY">https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY</a>>
<br>
> > <br>
> > Co si o tom myslíte? <br>
> > <br>
> > Když se podívám na video Zásilkovny a porovnám ho s videi z <br>
> ciziny, <br>
> > tak na první pohled vidím, že ti chudáci zaměstnanci zvedají <br>
> zásilky <br>
> > ze země do výšky prsou, zasouvají je dopředu na roboty a <br>
> rovnají je <br>
> > opatrně na ten jejich pás. Musí to být pěkná pakárna. V <br>
> cizině to mají <br>
> > naopak, lidská práce se zásilkou je mnohem snazší. Zásilky <br>
> lezou shora <br>
> > a lidé je rychle hází na roboty dolů. <br>
> > <br>
> > Navíc si říkám, že kdybych to rozhodoval já, pořídil bych <br>
> normální <br>
> > pásovou třídicí linku. Tedy takhle, abych to upřesnil. <br>
> Kdybych si <br>
> > chtěl hrát, pořídil bych si autíčka, to ano. Ale kdybych <br>
> chtěl něco, <br>
> > co je velmi efektivní a rychlé, pořídil bych tu pásovku. <br>
> > <br>
> > Petr Zahradník, počítačový expert <br>
> > e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a> <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">mailto:clexpert@clexpert.cz</a>>
<br>
> > mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 <br>
> > <a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a> <<a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>>,
<br>
> <a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a> <<a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a>>
<br>
> Petr Zahradník, <br>
> > Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem <br>
> > <br>
> > _______________________________________________ <br>
> > HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
> <<a href="http://www.HW.cz">http://www.HW.cz</a>> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">
Hw-list@list.hw.cz</a> <<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">mailto:Hw-list@list.hw.cz</a>>
<br>
> > <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>>
<br>
> > _______________________________________________ <br>
> > HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
> <<a href="http://www.HW.cz">http://www.HW.cz</a>> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">
Hw-list@list.hw.cz</a> <<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">mailto:Hw-list@list.hw.cz</a>>
<br>
> > <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>>
<br>
> > <br>
> <br>
> <br>
> <br>
> _______________________________________________ <br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz">http://www.HW.cz</a>>
<br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a> <<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">mailto:Hw-list@list.hw.cz</a>>
<br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>>
<br>
> _______________________________________________ <br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz">http://www.HW.cz</a>>
<br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a> <<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">mailto:Hw-list@list.hw.cz</a>>
<br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>>
<br>
> <br>
> _______________________________________________ <br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz">http://www.HW.cz</a>>
<br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a> <<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">mailto:Hw-list@list.hw.cz</a>>
<br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>>
<br>
> <br>
> <br>
> _______________________________________________ <br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">
Hw-list@list.hw.cz</a> <br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
> <br>
_______________________________________________ <br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">
Hw-list@list.hw.cz</a> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</body>
</html>