Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 30 19:38:50 CEST 2021

Jo, souhlas, ať si každý vybere co chce...a víc mu vyhovuje.
Mě se teď stává čím dál častěji, že když něco zákazník chce a jedná se o
věc hodnoty do 100-200 kč, ptá se, jestli posílám zásilkovnou.
Když jsem říkal že ne, tak už zboží nechtěli.  Když to pošlu zásilkovnou
tak ano....Když zjišťuji proč, tak především kvůli celkové ceně. A pár
zákazníků již má na ČP prostě už vypěstovanou averzi.

Ale ještě před rokem zásilkovnu nikdo nechtěl..

so 30. 10. 2021 v 18:25 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>