<html><body>Jo, s tema fakturama je to u Zasilkovny opruz. A kdyz jsem v mailu cetl marketingovy kecy jak mi budou generovat jeste jednu fakturu navic "ke konci mesice" abysme to meli prehledne tak me napadala oskliva slova...<div><br></div><div>Jinak resit cokoliv nestandardniho se Zasilkovnou - treba jako proc moje zasilka skoncila na uplne jine pobocce (kde navic nastala dovolena) a co s tim budou delat, pripadne reklamace nebo cokoliv jineho - je opruz. Asi to tam delaji nejaci rekvalifikovani povaleci kteri navic nerozumi psanemu textu. Ani textu psanemu v jednoduchych, nerozvitych vetach.<br><br>-- <br>-----------------------------------------<br>Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu<br><br><aside>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Petr Zahradník <clexpert@clexpert.cz><br>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
Datum: 30. 10. 2021 18:25:50<br>
Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
</aside><br><blockquote data-email="clexpert@clexpert.cz">K tomu za prvé: Když já podám zásilku v Zásilkovně, také nemám žádný papír, pokud si ho nevytisknu a nedonesu. A pak tam prskají, že jsem jediný. Chodím tedy jen do Zásilkoven, kde přímo ty zásilky dávají do systému a čekám tam na to. Jinak se mi už stalo, že tam zásilku ztratili a já neměl nic v ruce. To se mi na poště nikdy nestalo a zásilky tam házím a odcházím. Nicméně ti to potvrdí, když si řekneš, s tím není problém. Takže v tomto je to stejné, rozhodně ne horší.
<br>
<br>K tomu za druhé: Pro mě je lepší jednou za měsíc dvě papírové faktury od pošty (jednu za balíky, druhou za dopisy) než dostávat od Zásilkovny pět faktur měsíčně elektronicky (čtyři za každý týden a pátou k poslednímu dni v měsíci za třeba jeden den).
<br>
<br>K tomu za třetí: To jsi dělal jednou, navíc tohle se dá řešit poštou, ke mně žádný zástupce nechodí. Telefon, email, když musím něco podepsat, tak mi to pošlou poštou a já jim to pak hodím na poštu, ať si to tam vyzvednou. Jako starosta máš jistě víc jiného papírování než s nějakou poštou.
<br>
<br>PS: Já dostávám 5x měsíčně fakturu od Zásilkovny také vždycky na jednu zásilku. Každý týden v pondělí a jednou k poslednímu. Tuhle mi faktura přišla o víc než týden později s prošlým datem splatnosti, které je ten týden. S tím, že faktury zapomněli rozeslat, tak je posílají později. Tak jsem jim odpověděl, že fakturu s prošlým datem splatnosti dávám k úhradě tedy pozdě, logicky. Místo omluvy, že jsou dementi, mi odpověděli: "Fakturu okamžitě uhraďte, na pozdější platby nebudeme brát zřetel a budeme blokovat vaše dobírky."
<br>
<br>PPS: Ono to vypadá, že všichni na poštu nadáváte a já ji tady chválím a propaguju proti všem. Hele, přátelé, mně to může být jedno, co pošta dělá dobře nebo špatně, já jsem prostě spokojen. Vy možná ne. OK, každý má nějaké zkušenosti a nějaké názory a něco oblíbeného. Nic proti tomu. Navíc vidím, jak šla do kytek Uloženka, a postupně se zhoršuje i Zásilkovna. No, pro Jindru: zásilky D+1 chodí D+1, prostě je to tak. Ať chceš, nebo ne. Stando a Pavle, jak bych vám dvěma asi poslal 15 kg balík s 3D tiskárnou přes Zásilkovnu? Ono se to jaksi nedá. Ano, je to jednodušší, když se všechno možné omezí. Uvidíme, jak dopadnou Vánoce. Česká pošta nikdy nezavře a nepřestane přijímat zásilky. I když nebudou stíhat a budou mít nacpané všechno všude až po strop, prostě budou makat. Ostatní dopravky mají vánoční (říkají tomu sezónní) příplatky, které už jsou platné, takže zdraží. A navíc zastropují počet zásilek. Nestíhají? Nepřijmou do přepravy. Máš kolem Vánoc víc zásilek? Smůla. Nepošleš. Zásilkovnu loni zachránila Česká pošta, kterou po Novém roce pomluvili a přestali využívat. Uvidíme, co bude letos. Jinak jsem si teď udělal malou statistiku a odesílám balíky v poměru cca 2,5 : 1 ve prospěch České pošty. Tak si to u mě vybírají zákazníci.
<br>
<br>Petr Zahradník, počítačový expert
<br>e-mail: clexpert@clexpert.cz
<br>mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
<br>http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
<br>Petr Zahradník, Computer Laboratory
<br>Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
<br>
<br>-----Original Message-----
<br>From: Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> On Behalf Of Stanislav Šmejkal
<br>Sent: Saturday, October 30, 2021 4:54 PM
<br>To: hw-list@list.hw.cz
<br>Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
<br>
<br>Pokud použiju neoficiální cestu a nahážu jim to do poštovní schránky (té oranžové), pak mi asi za 3 dny přijdou secvaklé 2-3 papíry (ne vždy).
<br>Pokud to odnesu na poštu, tak mohu použit stejný postup - 2-3 secvaklé papíry za 3 dny ve schránce (ne vždy) nebo si počkám "na výsledek".
<br>Operace trvá asi 5 minut, z jehličkové tiskárny s mizernou páskou vyleze asi 6 papírů, pošťačka je obouchá razítkem a předá mi je. Ty schopnější pracovnice mi dávají jen ten jeden, o který jevím zájem.
<br>
<br>A po konci měsíce mi v rozmezí mezi 9. a 12. následujícího měsíce přijde poštou faktura s účtem za poštovné, někdy i na jednu zásilku.
<br>
<br>Tak za prvé: Pokud si na poště nevystojím frontu (u nás bývá krátká), nemám po celou dobu žádný doklad o podané zásilce, což je v příkrém rozporu s technologií Česká pošta, s.p.
<br>
<br>Za druhé: Pošta online ani Dopis online neumí poslat fakturu online, bez papíru to prostě nelze.
<br>
<br>Za třetí: Na produkt Pošta online musíš mít písemnou smlouvu uzavřenou obchodním zástupcem. A druhou na balíky. To znamená dojednat schůzku a absolvovat jednání s obchodním zástupcem ...
<br>
<br>No řekněme, zlatá aplikace Zásilkovny.
<br>
<br>Standa
<br>
<br>Dne 30.10.2021 v 14:15 Petr Zahradník napsal(a):
<br>> Ano, mám smlouvu s Českou poštou, využívám API, mám svůj software. Ale
<br>> to je vedlejší. Možná jsi jen trochu zaspal dobu, když si myslíš, že
<br>> na poště se dají zásilky podat jen tou starší metodou. Ne, není tomu tak.
<br>> Ne, nemusí paní na poště přepisovat údaje z podacího lístku. Ne,
<br>> nemusíš mít podací lístek. Dokonce si můžeš zásilku odbavit na
<br>> internetu. I jako soukromá osoba. Jmenuje se to pošta online. Znáš to?
<br>>
<br>> Jinými slovy, abys jako soukromá osoba podal zásilku přes Zásilkovnu,
<br>> musíš mít chytrý mobil, musíš mít nainstalovanou jejich aplikaci,
<br>> musíš mít platební kartu. Jiná možnost než přes aplikaci a kartou
<br>> není. Abys jako soukromá osoba mohl podat zásilku přes Českou poštu,
<br>> nemusíš mít nic a máš milion způsobů, jak to udělat i zaplatit. Mně to
<br>> přijde jako lepší. Co tobě?
<br>>
<br>> Registrace v e-shopu je úplně něco jiného než to, o čem se tu bavíme.
<br>> Jinak většina e-shopů, které mají registraci, umožňuje i nákup bez
<br>> registrace.
<br>>
<br>> Petr Zahradník, počítačový expert
<br>>
<br>> e-mail: clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>
<br>>
<br>> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
<br>>
<br>> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
<br>> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
<br>>
<br>> Petr Zahradník, Computer Laboratory
<br>>
<br>> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
<br>>
<br>> *From:* Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> *On Behalf Of *Michal
<br>> Grunt
<br>> *Sent:* Saturday, October 30, 2021 1:58 PM
<br>> *To:* HW-news <hw-list@list.hw.cz>
<br>> *Subject:* Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
<br>>
<br>> A není to i tím, že máš smlouvu s ČP o využívání jejich API čímž se
<br>> vše zjednoduší a třeba paní u přepážky nemusí přepisovat adresu z
<br>> podaciho lístků, tisknout etiketu a kdo ví co ještě? Pokud jde někdo
<br>> posilat balík jednou za uherák tak tam prostoji asi déle času a
<br>> Zasilkovna u něj bude rychlejší.
<br>>
<br>> Jinak eshopy, které nutí registraci u mě dnes už moc nepochodi až na
<br>> pár výjimek. Není nic jednoduššího než naházet zboží do košíku, vybrat
<br>> vydejnu Zasilkovny, zaplatit a odejít.
<br>>
<br>> Dne pá 29. 10. 2021 20:17 uživatel Petr Zahradník
<br>> <clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>> napsal:
<br>>
<br>> Dnes jsem nesl jednu zásilku na poštu a druhou do Zásilkovny. Tak
<br>> jsem to změřil. Na poště mi předání trvalo 45 sekund, než se
<br>> uvolnilo okénko, kam jsem mohl zásilku vložit. V Zásilkovně jsem
<br>> čekal 7,5 minuty, než pokladní odbavila předchozího zákazníka, a
<br>> dále 1,5 minuty, než zásilku pípla do systému. Zásilka poštou bude u
<br>> zákazníka v pondělí, zásilka Zásilkovnou bude u zákazníka nejdříve
<br>> v úterý. Dále jsem zásilku vyzvedával, už jsem tedy byl na řadě,
<br>> přesto jsem čekal 3,5 minuty, než ji přinesla odkudsi hodně zezadu.
<br>>
<br>> Mimochodem, občas si nechávám poštovní zásilky ukládat v Balíkovně,
<br>> protože třeba mám cestu kolem nebo nebudu odpoledne doma nebo chci
<br>> zásilku dřív. Do Balíkovny přijde zásilka už ráno. Ještě než vstanu,
<br>> většinou tak mezi 8. a 10. hodinou, spíš k té osmé. Do Zásilkovny
<br>> později odpoledne. Dnes SMS přišla v 15:57.
<br>>
<br>> Zásilka D+1 s ULN2803A byla odeslána a přišla včas. Zeptej se Oty.
<br>> Pivo nechci, vypij si ho na počest České pošty. Starobrno stejně
<br>> nepiju 😊
<br>>
<br>> Petr Zahradník, počítačový expert
<br>>
<br>> e-mail: clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>
<br>>
<br>> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
<br>>
<br>> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
<br>> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
<br>>
<br>> Petr Zahradník, Computer Laboratory
<br>>
<br>> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
<br>>
<br>> *From:* Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz
<br>> <mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jindrich Fucik
<br>> *Sent:* Friday, October 29, 2021 7:30 PM
<br>> *To:* HW-news <hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz>>
<br>> *Subject:* RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
<br>>
<br>> Ja se taky nemusim bat. Ja to mam s jistotou.
<br>>
<br>> Viz napriklad ta zasilka, co jsem tu s ni machroval minule. Pokud
<br>> mas jeji tracking, tak si ho prohledni.
<br>>
<br>> Zasilka byla podle posty dorucena 20.10. Tak jsem ji 21.10. Zacal
<br>> hledat. Pak mi ji 22.10. Donesli s tim, ze se nekdo spletl. V
<br>> trackingu pribila radka s telefonnim cislem misto informace.
<br>>
<br>> A ted otazka. Kolik jsem dostal vyjadreni? A kolikrat se nekdo omluvil?
<br>>
<br>> Mimochodem, tu zasilku D+1 jsi uz odeslal?
<br>> ---------- Původní e-mail ----------
<br>> Od: Petr Zahradník <clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>>
<br>> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz>>
<br>> Datum: 28. 10. 2021 22:47:07
<br>> Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
<br>>
<br>> Zásilkovnu i přes problémy, které s ní jsou, zákazníkům nabízím.
<br>> Ano, vyžaduji adresu sídla/bydliště pro daňový doklad. Pro
<br>> Zásilkovnu to potřeba není, pokud se jedná o doručení na výdejní
<br>> místo.
<br>>
<br>> V době covidu, kdy byly provozovny zavřené, to byl velký vopruz.
<br>> V Ústí nad Labem máme víc výdejních míst a většina z nich byla
<br>> nepoužitelná. Ta místa buď rovnou zavřela nebo omezila otvírací
<br>> dobu třeba na hodinu denně. Navíc se každou chvíli měnila
<br>> situace, místa zavírala, zásilky se různě přesouvaly a byl v tom
<br>> bordel. Takže jsem na tu dobu Zásilkovnu na svém webu vypnul,
<br>> protože mi tu zbylo snad jedno slušné místo.
<br>>
<br>> V porovnání s Českou poštou nic moc. Česká pošta trochu zkrátila
<br>> otvírací dobu a vše fungovalo výborně.
<br>>
<br>> Když porovnám můj komfort jako odesílatele, tak Česká pošta
<br>> vítězí. Data do systému dostanu ještě lépe, samozřejmě že
<br>> elektronicky, pošta má API. Na poštu přijdu a hodím tam balíky
<br>> bez front. Tedy ještě rychleji než v Zásilkovně. A nemusím se
<br>> bát, že mi zásilku ztratí nebo zapřou. To u Zásilkovny ano.
<br>>
<br>> Petr Zahradník, počítačový expert
<br>> e-mail: clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>
<br>> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
<br>> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
<br>> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
<br>> Petr Zahradník, Computer Laboratory
<br>> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
<br>>
<br>> -----Original Message-----
<br>> From: Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz
<br>> <mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz>> On Behalf Of David Obdrzalek
<br>> Sent: Thursday, October 28, 2021 8:30 PM
<br>> To: Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
<br>> Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni
<br>> zasilek)
<br>>
<br>> Pokud se posílá Zásilkovnou na výdejní místo, vyplňuje se
<br>> povinně číslo objednávky, jméno, {email a/nebo telefon},
<br>> hodnota, hmotnost.
<br>>
<br>> Možná, že v eshopech se adresa vyžaduje, protože tak to prostě
<br>> doteď vždycky bylo, tak by to někdo musel upravit, že pro tenhle
<br>> typ doručování to není potřeba, což by stálo peníze a čas a
<br>> nebezpečí rozvrtání eshopu a za ten opruz to té firmu nestojí.
<br>> A možná i pro generování faktur pro běžnou identifikaci
<br>> kupujícího. (neobhajuji, nehádejte se se mnou, že to není
<br>> potřeba)
<br>>
<br>> Zásilkovna je i pro podání pohodlná, malé věci se dají podat v
<br>> téměř každém výdejním místě, kterých je teď fakt hodně hlavně ve
<br>> městech - v lockdownu to bylo pro obchody výhodné, mohli mít
<br>> otevřeno a měli aspoň nějakej kšeft, jestli to tak vydrží, kdo
<br>> ví (teda doufám, že ten lockdown už nevydrží). Jen jednou se mi
<br>> stalo, že mi to odmítli přijmout, že už jsou plní, ale spíš to
<br>> byla lennost prodavače-zaměstnance v té trafice, bednu měl
<br>> poloprázdnou, nehádal jsem se, jen jsem si řekl že holt dám
<br>> vydělat jinému o dům vedle (kde jsem teda musel nejdřív naučit
<br>> kuchaře, jak se zásilky přijímají, protože doteď je jen vydával
<br>> a kolega co to umí byl pryč :-) ale pak jsem se tam i dobře
<br>> naobědval)
<br>>
<br>> Doručení nemusí být nutně rychlé - už se mi párkrát stalo, že
<br>> jsem něco posílal, ráno jsem to odevzdal a až o dva dny později
<br>> se v systému objevilo, že to Zásilkovna přijala. Mezitím to
<br>> leželo na tom výdejním místě, kam svoz Zásilkovny zřejmě nejezdí
<br>> denně. Sice jsem viděl, že to odpípli, ale stav se tomu
<br>> nezměnil, až když to předali tomu svozu, kdy zároveň naskočil
<br>> příjem na podacím místě a stav se změnil z čekáme na předání
<br>> zboží na na cestě (nebo jak to tam mají), každopádně pro
<br>> zákazníka to vypadalo, že to zdržuje odesílatel. Případně se tam
<br>> objeví, že to na výdejním místě přijali, ale do depa to dorazí
<br>> až o několik dní později a podobně i na cílové straně, několik
<br>> dní mezi posledním expedičním depem a výdejním místem nebo
<br>> rozvozem není výjimečné. A taky to může skončit na jiném
<br>> výdejním místě, než se zadá, stejně tak při doručování na adresu
<br>> to po "adresát nezastíižen" někam přesměrujou. Ale zatím to
<br>> vždycky nakonec dopadlo dobře a nic se mi neztratilo. Při
<br>> podávání tak je největší výhoda, že pokud si předem vytisknu
<br>> samolepku, tak podání samé je na dobrý den, tady je zásilka do
<br>> Zásilkovny, nashledanou, přičemže se to na místě neplatí a časem
<br>> přijde faktura. Fronta může být na poště i v jiném krámu, akorát
<br>> že při podávání pro Zásilkovnu obvykle není potřeba tu frontu
<br>> stát a jen se to podá prodavači a je to (zato na výdej jsem
<br>> jednou stál frontu 35 minut a to jim to tam frčelo jak na
<br>> drátkách, ale tak to v obchodě na sídlišti v podvečer holt
<br>> snadno nastane). Jak to je s podáním na depu nevím, to mám z ruky.
<br>>
<br>> D.O.
<br>>
<br>> On 28 Oct 2021 at 19:26, Pavel Hudecek wrote:
<br>> > Ono i kdyby to stálo víc, tak ten komfort je nesrovnatelnej.
<br>> Nevím jak
<br>> > je to jinde, ale tady mám pobočku zásilkovny 30 m a když se
<br>> vydám
<br>> > kterýmkoli směrem, budou do 100 m dvě. Takže si můžu vybrat
<br>> blíž, nebo
<br>> > třeba delší pozdější/dřívější otvírací dobu.
<br>> >
<br>> > Konkurence balíkovna nebo weido, je zanedbatelná.
<br>> >
<br>> > Zajímalo by mě, jak je to ze strany odesilatele, zda zásilkovna
<br>> > požaduje adresu příjemce. Přijde mi otravné, že jí všude chtějí
<br>> > vyplnit. Dávám tam vymyšlenou a do poznámky píšu, že je to
<br>> zbytečné a otravné a že např.
<br>> > Alze stačí mail a telefon.
<br>> >
<br>> > PH
<br>> >
<br>> > Od: Jan Kuba
<br>> > Asi to není optimální, ale já Zásilkovně držím palce. Možná to
<br>> > zoptimalizují... :-) Díky dceři, která ji už využívá dlouho
<br>> jsem teď
<br>> > poslal cca 20 balíků zásilkovnou a žádný problém zatím nebyl.
<br>> > Úžasné je, že balík je podaný během půl minuty. Vždycky když
<br>> jdu na ČP
<br>> > , tak si nechávám tak 20 minut rezervu na čekání. A zjišťuji, že
<br>> > většina zákazníků Zásilkovnu preferuje hlavně kvůli ceně.
<br>> >
<br>> > čt 28. 10. 2021 v 17:56 odesílatel René Damek
<br>> <rene.damek@gmail.com <mailto:rene.damek@gmail.com>> napsal:
<br>> > Ergonomie dostává na prdel, alespoň z mého pohledu. Zvedat
<br>> něco po
<br>> > ramena a strkat to kamsi s nataženýma rukama, ani za zlatý
<br>> prase.
<br>> > RD
<br>> >
<br>> > st 27. 10. 2021 v 22:53 odesílatel Petr Zahradník
<br>> > <clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>>
<br>> > napsal:
<br>> > Ahoj přátelé,
<br>> >
<br>> > vraťme se na chvíli od nedostatku čipů k fungující elektronice.
<br>> > Konkrétně k robotice. Zásilkovna s velkou slávou nasadila toto:
<br>> >
<br>> >
<br>> https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-zas
<br>>
<br>> <https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/roboti-depo-trideni-zasilek-za
<br>> s>
<br>>
<br>> > ilkovna.A2110
<br>> > 25_114608_ekoakcie_vebe
<br>> >
<br>> > Takhle vypadá nasazení podobných robotů v cizině:
<br>> >
<br>> > https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk
<br>> <https://www.youtube.com/watch?v=jwu9SX3YPSk>
<br>> > https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY
<br>> <https://www.youtube.com/watch?v=hzxlDE95XcY>
<br>> >
<br>> > Co si o tom myslíte?
<br>> >
<br>> > Když se podívám na video Zásilkovny a porovnám ho s videi z
<br>> ciziny,
<br>> > tak na první pohled vidím, že ti chudáci zaměstnanci zvedají
<br>> zásilky
<br>> > ze země do výšky prsou, zasouvají je dopředu na roboty a
<br>> rovnají je
<br>> > opatrně na ten jejich pás. Musí to být pěkná pakárna. V
<br>> cizině to mají
<br>> > naopak, lidská práce se zásilkou je mnohem snazší. Zásilky
<br>> lezou shora
<br>> > a lidé je rychle hází na roboty dolů.
<br>> >
<br>> > Navíc si říkám, že kdybych to rozhodoval já, pořídil bych
<br>> normální
<br>> > pásovou třídicí linku. Tedy takhle, abych to upřesnil.
<br>> Kdybych si
<br>> > chtěl hrát, pořídil bych si autíčka, to ano. Ale kdybych
<br>> chtěl něco,
<br>> > co je velmi efektivní a rychlé, pořídil bych tu pásovku.
<br>> >
<br>> > Petr Zahradník, počítačový expert
<br>> > e-mail: clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>
<br>> > mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
<br>> > http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
<br>> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
<br>> Petr Zahradník,
<br>> > Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
<br>> >
<br>> > _______________________________________________
<br>> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
<br>> <http://www.HW.cz> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
<br>> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
<br>> > _______________________________________________
<br>> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
<br>> <http://www.HW.cz> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
<br>> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
<br>> >
<br>>
<br>>
<br>>
<br>> _______________________________________________
<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
<br>> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
<br>> _______________________________________________
<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
<br>> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
<br>>
<br>> _______________________________________________
<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
<br>> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
<br>>
<br>>
<br>> _______________________________________________
<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz
<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>>
<br>_______________________________________________
<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></blockquote></div></body></html>