OT - Pobaveni s Conradem

Čtvrtek Květen 6 12:04:01 CEST 2021

Jednou jsem volal na jakousi technickou podporu a tam se ozval automat
"technická podpora je z technických důvodů nedostupná".

Taky je známá historka v restauraci "promiňte, my teď nevaříme, kuchař
odešel na oběd".

Není nad to získat si důvěru zákazníka. Třeba v ruské Ladě to dělali tak,
že všichni manažeři jezdili audinama a mercedesama... (pak tam přišel ten
Švéd coby krizový manažer a mj. všem nařídil jezdit Ladou... nakonec ho
vyhodili, protože jeho metody byly moc pokrokové a firma by se pod jeho
vedením mohla dostat do zisku...)

Pavel Kadečka.