OT - Pobaveni s Conradem

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Květen 5 13:17:03 CEST 2021

K tomu jen drobna poznamka: Popisy zbozi jim tam zacal nekdy delat
nejakej troglodytni robotickej prekladac, takze nekdy naprosto neni
jasne, k cemu ta vec je. Kdyby to tam nechali nemecky nebo anglicky bylo
by to lepsi ;)
A kdyz si clovek napise, ze to chce upresnit, tak jim ten dotaz asi taky
padne do spamu a nikdo mu neodpovi.
Ale ptejme se! :)
j.

--