<div dir="ltr"><div>Jednou jsem volal na jakousi technickou podporu a tam se ozval automat "technická podpora je z technických důvodů nedostupná".</div><div><br></div><div>Taky je známá historka v restauraci "promiňte, my teď nevaříme, kuchař odešel na oběd".</div><div><br></div><div>Není nad to získat si důvěru zákazníka. Třeba v ruské Ladě to dělali tak, že všichni manažeři jezdili audinama a mercedesama... (pak tam přišel ten Švéd coby krizový manažer a mj. všem nařídil jezdit Ladou... nakonec ho vyhodili, protože jeho metody byly moc pokrokové a firma by se pod jeho vedením mohla dostat do zisku...)<br></div><div><br></div><div>Pavel Kadečka.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 5. 5. 2021 v 13:17 odesílatel Jindroush <<a href="mailto:jindroush@seznam.cz">jindroush@seznam.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">K tomu jen drobna poznamka: Popisy zbozi jim tam zacal nekdy delat <br>
nejakej troglodytni robotickej prekladac, takze nekdy naprosto neni <br>
jasne, k cemu ta vec je. Kdyby to tam nechali nemecky nebo anglicky bylo <br>
by to lepsi ;)<br>
A kdyz si clovek napise, ze to chce upresnit, tak jim ten dotaz asi taky <br>
padne do spamu a nikdo mu neodpovi.<br>
Ale ptejme se! :)<br>
j.<br>
<br>
On 05.05.2021 13:03, Petr Zahradník wrote:<br>
> Ahoj,<br>
><br>
> abych trochu odlehčil to nekonečné téma o automobilech, psech, psích spřeženích a parkování, tak něco pro pobavení. Tuhle mi volala paní z Conrada, jak jsem s nimi spokojený a jestli něco nepotřebuji. Tak jsem jí řekl, že chci jejich PDF katalog, který vždycky měli, ale nemohu ho najít. Protože na tom jejich webu se taky dost blbě hledá na 150 stránkách bez podrobnějšího rozdělení. Paní mi za deset minut volala, že velký katalog už nemají 😊<br>
><br>
> Dnes jsem volal chlapíkovi, který mě má na starosti, abych se optal, kdy naskladní položky, které mám objednané, a které měli naskladnit včera. Chlapík mi řekl to, co jsem věděl, že měly přijít včera, ale že nepřišly, že zpoždění je normální. Tak jsem mu také řekl, že mi nechodí maily s trackingem zásilky, které mají chodit.  Dozvěděl jsem se, že on si kdysi dělal objednávku a tracking mu přišěl. Ať se podívám do spamu, že s tím nic neudělá. Tak jsem mu poděkoval a on mi nadšeně povídá: "A kdybyste cokoliv potřeboval třeba zjistit, tak mi zavolejte." Mile mu odpovídám: "No když víte prdlajs, tak to jaksi nemá smysl." On na to: "Já myslel třeba informaci o odeslání objednávky a tak." Tak jo, no. To, co vidím na webu, vidí on taky, to mu nemusím volat, že? 😊<br>
><br>
> A připomnělo mi to jednoho chlápka, který pracoval u jednoho vývojáře software. On tam vůbec nebyl na nějakou technickou podporu, protože věděl taky prdlajs, ale někdy telefon zvedl a komunikace probíhala stylem (z jeho strany velmi nadšeně):<br>
><br>
> - Ano, můžete se zeptat, ptejte se.<br>
> - Tak to nevím, ale ptejte se dál.<br>
> - To nevím, ale ptejte se, ptejte se.<br>
<br>
-- <br>
Jindroush <<a href="mailto:jindroush@seznam.cz" target="_blank">jindroush@seznam.cz</a>><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>