OT - Pobaveni s Conradem
Jindrich Fucik
fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 12:31:17 CEST 2021
Takovej podobnej nám připravilo ministerstvo zdravotnictví:
https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?t=558&p=12420#p12420
Dne 6.5.2021 v 12:04 Pavel Kadečka napsal(a):
> Jednou jsem volal na jakousi technickou podporu a tam se ozval automat
> "technická podpora je z technických důvodů nedostupná".
>
> Taky je známá historka v restauraci "promiňte, my teď nevaříme, kuchař
> odešel na oběd".
>
> Není nad to získat si důvěru zákazníka. Třeba v ruské Ladě to dělali
> tak, že všichni manažeři jezdili audinama a mercedesama... (pak tam
> přišel ten Švéd coby krizový manažer a mj. všem nařídil jezdit Ladou...
> nakonec ho vyhodili, protože jeho metody byly moc pokrokové a firma by
> se pod jeho vedením mohla dostat do zisku...)
>
> Pavel Kadečka.
>
> st 5. 5. 2021 v 13:17 odesílatel Jindroush <jindroush na seznam.cz
> <mailto:jindroush na seznam.cz>> napsal:
>
> K tomu jen drobna poznamka: Popisy zbozi jim tam zacal nekdy delat
> nejakej troglodytni robotickej prekladac, takze nekdy naprosto neni
> jasne, k cemu ta vec je. Kdyby to tam nechali nemecky nebo anglicky
> bylo
> by to lepsi ;)
> A kdyz si clovek napise, ze to chce upresnit, tak jim ten dotaz asi
> taky
> padne do spamu a nikdo mu neodpovi.
> Ale ptejme se! :)
> j.
>
> On 05.05.2021 13:03, Petr Zahradník wrote:
> > Ahoj,
> >
> > abych trochu odlehčil to nekonečné téma o automobilech, psech,
> psích spřeženích a parkování, tak něco pro pobavení. Tuhle mi volala
> paní z Conrada, jak jsem s nimi spokojený a jestli něco nepotřebuji.
> Tak jsem jí řekl, že chci jejich PDF katalog, který vždycky měli,
> ale nemohu ho najít. Protože na tom jejich webu se taky dost blbě
> hledá na 150 stránkách bez podrobnějšího rozdělení. Paní mi za deset
> minut volala, že velký katalog už nemají 😊
> >
> > Dnes jsem volal chlapíkovi, který mě má na starosti, abych se
> optal, kdy naskladní položky, které mám objednané, a které měli
> naskladnit včera. Chlapík mi řekl to, co jsem věděl, že měly přijít
> včera, ale že nepřišly, že zpoždění je normální. Tak jsem mu také
> řekl, že mi nechodí maily s trackingem zásilky, které mají chodit.
> Dozvěděl jsem se, že on si kdysi dělal objednávku a tracking mu
> přišěl. Ať se podívám do spamu, že s tím nic neudělá. Tak jsem mu
> poděkoval a on mi nadšeně povídá: "A kdybyste cokoliv potřeboval
> třeba zjistit, tak mi zavolejte." Mile mu odpovídám: "No když víte
> prdlajs, tak to jaksi nemá smysl." On na to: "Já myslel třeba
> informaci o odeslání objednávky a tak." Tak jo, no. To, co vidím na
> webu, vidí on taky, to mu nemusím volat, že? 😊
> >
> > A připomnělo mi to jednoho chlápka, který pracoval u jednoho
> vývojáře software. On tam vůbec nebyl na nějakou technickou podporu,
> protože věděl taky prdlajs, ale někdy telefon zvedl a komunikace
> probíhala stylem (z jeho strany velmi nadšeně):
> >
> > - Ano, můžete se zeptat, ptejte se.
> > - Tak to nevím, ale ptejte se dál.
> > - To nevím, ale ptejte se, ptejte se.
>
> --
> Jindroush <jindroush na seznam.cz <mailto:jindroush na seznam.cz>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list