OT - Pobaveni s Conradem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 12:31:17 CEST 2021


Takovej podobnej nám připravilo ministerstvo zdravotnictví:
https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?t=558&p=12420#p12420


Dne 6.5.2021 v 12:04 Pavel Kadečka napsal(a):
> Jednou jsem volal na jakousi technickou podporu a tam se ozval automat 
> "technická podpora je z technických důvodů nedostupná".
> 
> Taky je známá historka v restauraci "promiňte, my teď nevaříme, kuchař 
> odešel na oběd".
> 
> Není nad to získat si důvěru zákazníka. Třeba v ruské Ladě to dělali 
> tak, že všichni manažeři jezdili audinama a mercedesama... (pak tam 
> přišel ten Švéd coby krizový manažer a mj. všem nařídil jezdit Ladou... 
> nakonec ho vyhodili, protože jeho metody byly moc pokrokové a firma by 
> se pod jeho vedením mohla dostat do zisku...)
> 
> Pavel Kadečka.
> 
> st 5. 5. 2021 v 13:17 odesílatel Jindroush <jindroush na seznam.cz 
> <mailto:jindroush na seznam.cz>> napsal:
> 
>     K tomu jen drobna poznamka: Popisy zbozi jim tam zacal nekdy delat
>     nejakej troglodytni robotickej prekladac, takze nekdy naprosto neni
>     jasne, k cemu ta vec je. Kdyby to tam nechali nemecky nebo anglicky
>     bylo
>     by to lepsi ;)
>     A kdyz si clovek napise, ze to chce upresnit, tak jim ten dotaz asi
>     taky
>     padne do spamu a nikdo mu neodpovi.
>     Ale ptejme se! :)
>     j.
> 
>     On 05.05.2021 13:03, Petr Zahradník wrote:
>      > Ahoj,
>      >
>      > abych trochu odlehčil to nekonečné téma o automobilech, psech,
>     psích spřeženích a parkování, tak něco pro pobavení. Tuhle mi volala
>     paní z Conrada, jak jsem s nimi spokojený a jestli něco nepotřebuji.
>     Tak jsem jí řekl, že chci jejich PDF katalog, který vždycky měli,
>     ale nemohu ho najít. Protože na tom jejich webu se taky dost blbě
>     hledá na 150 stránkách bez podrobnějšího rozdělení. Paní mi za deset
>     minut volala, že velký katalog už nemají 😊
>      >
>      > Dnes jsem volal chlapíkovi, který mě má na starosti, abych se
>     optal, kdy naskladní položky, které mám objednané, a které měli
>     naskladnit včera. Chlapík mi řekl to, co jsem věděl, že měly přijít
>     včera, ale že nepřišly, že zpoždění je normální. Tak jsem mu také
>     řekl, že mi nechodí maily s trackingem zásilky, které mají chodit. 
>     Dozvěděl jsem se, že on si kdysi dělal objednávku a tracking mu
>     přišěl. Ať se podívám do spamu, že s tím nic neudělá. Tak jsem mu
>     poděkoval a on mi nadšeně povídá: "A kdybyste cokoliv potřeboval
>     třeba zjistit, tak mi zavolejte." Mile mu odpovídám: "No když víte
>     prdlajs, tak to jaksi nemá smysl." On na to: "Já myslel třeba
>     informaci o odeslání objednávky a tak." Tak jo, no. To, co vidím na
>     webu, vidí on taky, to mu nemusím volat, že? 😊
>      >
>      > A připomnělo mi to jednoho chlápka, který pracoval u jednoho
>     vývojáře software. On tam vůbec nebyl na nějakou technickou podporu,
>     protože věděl taky prdlajs, ale někdy telefon zvedl a komunikace
>     probíhala stylem (z jeho strany velmi nadšeně):
>      >
>      > - Ano, můžete se zeptat, ptejte se.
>      > - Tak to nevím, ale ptejte se dál.
>      > - To nevím, ale ptejte se, ptejte se.
> 
>     -- 
>     Jindroush <jindroush na seznam.cz <mailto:jindroush na seznam.cz>>
> 
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>     <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 


Další informace o konferenci Hw-list