Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Prosinec 19 16:06:29 CET 2021


Poslední dobou přemýšlím, jestli to nějak nesouvisí se zmizením majitele 
Aliexpresu a s nějakým příkazem od soudruhů z hora a poškození dobrého 
jména a postavení Aliexpressu...
Původně jsem myslel, že jsem už na nějakém blacklistu, ale jak je vidět 
je to všude stejné ta změna k horšímu.

Libor
Dne 19.12.2021 v 16:01 Libor napsal(a):
> Jsem Vám omylem odepsal soukromě, tak doufám že nevadí že to 
> přesměruji zpět do konference.
>
> Myslím že Vám to nezabere více času něž jste věnoval řešení problému 
> tady v konferenci. Navíc chodit nikam s papírem určitě nemusíte, vše 
> jsem vždy řešil buď přes email nebo přes zprávy v elektronickém 
> bankovnictví, obojí naprosto bez problémů (AirBank) dříve volal 
> příjemný pán vždy zpět a všechno se mnou prošel, případně požádal o 
> další potřebné podklady, ale preferoval jsem emailovou komunikaci, tak 
> teď už nevolají. Jelikož po telefonu se to blbě pamatuje. Přes email 
> je to pro mě podstatně schůdnější. Jediné co vždy chtěli, ať napíšu 
> prodejci, že si zboží může vyzvednout na mé adrese, a kdy mi zboží 
> přišlo, potom nějaké podklady, vždy jsem poslal to co Ali nestačilo u 
> dispute a zatím vždy to stačilo.
>
> Jinak řeším i reklamace i za jednotky $/EUR pokud jde o 150 EUR tak 
> bych absoultně neváhal a šel do toho. Určitě nic není třeba ani 
> tisknout natož někam nosit. Vždy to stačilo alepoň u mě elektronicky a 
> ve formě screenshotu. Nikdy nikdo nevznesl pochybnosti ohledně 
> autenticity, ikdyž netvrdím že upravit takový screenshot je něco 
> složitého, vůbec pro nás techniky a PC znalé.
>
> Libor
> Dne 19.12.2021 v 13:03 Jan Kuba napsal(a):
>> Jo, přesvědčil jste mě! Zkusím to.  Člověk by za tím měl jít, aby to 
>> těm šmejdům neprocházelo.
>>
>> Dnes ráno mi říkal kamarád, že má úplně stejný problém, objednal 
>> motocyklovou bundu a nic nedostal.
>> Tracking ukazuje do stejného města ( Plzeň ) tak mu to z Ali taky 
>> zamítli. Argumentoval s hmotností 0,3 kg, ale prý to nemělo odezvu.
>>
>> ne 19. 12. 2021 v 12:55 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz> napsal:
>>
>>     Spousta času to určitě není.
>>     Někdo tady posílal sledování toho balíku, kde byl doručen někde
>>     ve Francii, dá se poslat i odkaz + nějaké screenshoty z Ali,
>>     myslím že jako důkaz, že jste nic nedostal to bude dostačující.
>>     Ono moc jinak nejde prokázat, že jste balík neobdržel.
>>
>>     Libor
>>     Dne 19.12.2021 v 12:09 Jan Kuba napsal(a):
>>>     Jenomže já mám v ruce pouze ten tracking, a nějak si nedokážu
>>>     představit, že tam přijdu s papírem, kde jsem ho vytisknul..
>>>     Ale asi to zkusím...i když se mi do toho nechce. Spousta času :-(
>>>
>>>
>>>     so 18. 12. 2021 v 10:56 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz> napsal:
>>>
>>>         *Nepřišel!* Jelikož jste pravděpodobně platil kartou, tak
>>>         kontaktujte banku, doložte důkazy a s pravděpodobností
>>>         hraničící s jistotou dostanete celou částku zpět.
>>>
>>>         klíčové slovo pro vyhledávač je "chargeback"
>>>
>>>         např.:
>>>         https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/
>>>
>>>         poslední dobou používám docela často, jelikož poslední dobou
>>>         dispute na Ali nějak moc nefungují, většinou to zamítnou
>>>         nebo chtějí poslat zpět.
>>>
>>>         Byla tam možnost nějak se ohradit něco jako "appeal" ale
>>>         nikdy se poté v rozhodnutí nic nezměnilo, případně se
>>>         proklikat přes ten chat automat na živého člověka a zkusit
>>>         popsat detaily podvodu, tam dokáží ještě něco udělat a znovu
>>>         přezkoumat závěr sporu.
>>>         Libor
>>>         Dne 16.12.2021 v 12:46 Jan Kuba napsal(a):
>>>>         jo, je, udělal jsem, ale nevypadá to nadějně... několik
>>>>         hodnocení dalších kupujících je ve stejném stylu... Ali
>>>>         nepomohl, prisel jsem o peníze..
>>>>
>>>>         V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu jako
>>>>         zkušenost... pokud má prodejce 92 procent kladných
>>>>         hodnocení, už to asi nebude záruka úspěšného nákupu. Zvlášť
>>>>         když s nimi Ali peče. Před 2 lety jsem. podobně přišel o
>>>>         LoRa modul, tenkrát v tom ale zklamala ČP, pošťačka to dala
>>>>         "někomu" do ruky... dispute dopadlo stejně, tenkrát ale
>>>>         opravdu bylo doručení na mojí adresu..
>>>>
>>>>         čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <martin na hanek.net>
>>>>         napsal(a):
>>>>
>>>>             Tak to jsou hovada...
>>>>             Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu zopakovat, že
>>>>             to nepřišlo?
>>>>
>>>>             Martin Hanek
>>>>
>>>>             Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba napsal(a):
>>>>>
>>>>>
>>>>>             Takže jen pro info...
>>>>>
>>>>>             Do dispute jsem tam popsal, že je tracking jiný,
>>>>>             zkopíroval jak číslo tak obrázek z Tracking stránky
>>>>>             I ask for a refund. I have no goods. I cannot confirm
>>>>>             receipt of the goods if I do not have the goods. The
>>>>>             seller writes that he wants to return the amount paid
>>>>>             to me, but the condition that I give receipt of the
>>>>>             goods. Why? The goods were not delivered to my
>>>>>             address: here is the track:
>>>>>             https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746 My
>>>>>             destination country is CZ not France! The seller sent
>>>>>             elsewhere! I have another tracking from the seller
>>>>>
>>>>>             a Ali dnes odpověděli:
>>>>>             Problems with the order 	Judgement from AE 	Invalid
>>>>>             Reason
>>>>>             Purchase Protection is running out, but package is
>>>>>             still in transit 	Invalid 	We're really sorry for what
>>>>>             has happened and we totally understand your feeling.
>>>>>             As the shipping information indicates the package has
>>>>>             been delivered and you didn't provide us with the
>>>>>             valid evidence to prove you haven't received the
>>>>>             package within the limit days, we assume you have
>>>>>             received the package and we will release the full
>>>>>             payment to the seller according to our rule.
>>>>>
>>>>>
>>>>>             Package Information
>>>>>             LAPOSTE 	6A22426825746 	Delivered
>>>>>
>>>>>             *Final resolution:* Full Payment Release
>>>>>
>>>>>             Neboli jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.
>>>>>             Ali asi hraje s těma podvodníkama....za mne už jen
>>>>>             objednávky na e-bay, vzhledem k platbám Paypalem, je
>>>>>             tam ještě šance vrácení peněz...
>>>>>
>>>>>
>>>         _______________________________________________
>>>         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>>>         <http://www.HW.cz>
>>>         Hw-list na list.hw.cz
>>>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>>
>>>
>>>     _______________________________________________
>>>     HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz  <http://www.HW.cz>
>>>     Hw-list na list.hw.cz
>>>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20211219/019bc13b/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list