Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Prosinec 19 16:01:15 CET 2021

Jsem Vám omylem odepsal soukromě, tak doufám že nevadí že to přesměruji
zpět do konference.

Myslím že Vám to nezabere více času něž jste věnoval řešení problému
tady v konferenci. Navíc chodit nikam s papírem určitě nemusíte, vše
jsem vždy řešil buď přes email nebo přes zprávy v elektronickém
bankovnictví, obojí naprosto bez problémů (AirBank) dříve volal příjemný
pán vždy zpět a všechno se mnou prošel, případně požádal o další
potřebné podklady, ale preferoval jsem emailovou komunikaci, tak teď už
nevolají. Jelikož po telefonu se to blbě pamatuje. Přes email je to pro
mě podstatně schůdnější. Jediné co vždy chtěli, ať napíšu prodejci, že
si zboží může vyzvednout na mé adrese, a kdy mi zboží přišlo, potom
nějaké podklady, vždy jsem poslal to co Ali nestačilo u dispute a zatím
vždy to stačilo.

Jinak řeším i reklamace i za jednotky $/EUR pokud jde o 150 EUR tak bych
absoultně neváhal a šel do toho. Určitě nic není třeba ani tisknout
natož někam nosit. Vždy to stačilo alepoň u mě elektronicky a ve formě
screenshotu. Nikdy nikdo nevznesl pochybnosti ohledně autenticity, ikdyž
netvrdím že upravit takový screenshot je něco složitého, vůbec pro nás
techniky a PC znalé.

Libor