Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Prosinec 19 12:09:30 CET 2021


Jenomže já mám v ruce pouze ten tracking, a nějak si nedokážu představit,
že tam přijdu s papírem, kde jsem ho vytisknul..
Ale asi to zkusím...i když se mi do toho nechce. Spousta času :-(


so 18. 12. 2021 v 10:56 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz> napsal:

> *Nepřišel!* Jelikož jste pravděpodobně platil kartou, tak kontaktujte
> banku, doložte důkazy a s pravděpodobností hraničící s jistotou dostanete
> celou částku zpět.
>
> klíčové slovo pro vyhledávač je "chargeback"
>
> např.:
> https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/
>
> poslední dobou používám docela často, jelikož poslední dobou dispute na
> Ali nějak moc nefungují, většinou to zamítnou nebo chtějí poslat zpět.
>
> Byla tam možnost nějak se ohradit něco jako "appeal" ale nikdy se poté v
> rozhodnutí nic nezměnilo, případně se proklikat přes ten chat automat na
> živého člověka a zkusit popsat detaily podvodu, tam dokáží ještě něco
> udělat a znovu přezkoumat závěr sporu.
> Libor
> Dne 16.12.2021 v 12:46 Jan Kuba napsal(a):
>
> jo, je, udělal jsem, ale nevypadá to nadějně... několik hodnocení dalších
> kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl, prisel jsem o peníze..
>
> V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu jako zkušenost... pokud má
> prodejce 92 procent kladných hodnocení, už to asi nebude záruka úspěšného
> nákupu. Zvlášť když s nimi Ali peče. Před 2 lety jsem. podobně přišel o
> LoRa modul, tenkrát v tom ale zklamala ČP, pošťačka to dala "někomu" do
> ruky... dispute dopadlo stejně, tenkrát ale opravdu bylo doručení na mojí
> adresu..
>
> čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <martin na hanek.net> napsal(a):
>
>> Tak to jsou hovada...
>> Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu zopakovat, že to nepřišlo?
>>
>> Martin Hanek
>>
>> Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba napsal(a):
>>
>>
>>
>> Takže jen pro info...
>>
>> Do dispute jsem tam popsal, že je tracking jiný, zkopíroval jak číslo tak
>> obrázek z Tracking stránky
>> I ask for a refund. I have no goods. I cannot confirm receipt of the
>> goods if I do not have the goods. The seller writes that he wants to return
>> the amount paid to me, but the condition that I give receipt of the goods.
>> Why? The goods were not delivered to my address: here is the track:
>> https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746 My destination country
>> is CZ not France! The seller sent elsewhere! I have another tracking
>> from the seller
>>
>> a Ali dnes odpověděli:
>> Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
>> Purchase Protection is running out, but package is still in transit
>> Invalid We're really sorry for what has happened and we totally
>> understand your feeling. As the shipping information indicates the package
>> has been delivered and you didn't provide us with the valid evidence to
>> prove you haven't received the package within the limit days, we assume you
>> have received the package and we will release the full payment to the
>> seller according to our rule.
>>
>> Package Information
>> LAPOSTE 6A22426825746 Delivered
>> *Final resolution:* Full Payment Release
>>
>> Neboli jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.
>> Ali asi hraje s těma podvodníkama....za mne už jen objednávky na e-bay,
>> vzhledem k platbám Paypalem, je tam ještě šance vrácení peněz...
>>
>>
>> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20211219/4c8e30fe/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list