<div dir="ltr">Jenomže já mám v ruce pouze ten tracking, a nějak si nedokážu představit, že tam přijdu s papírem, kde jsem ho vytisknul..<div>Ale asi to zkusím...i když se mi do toho nechce. Spousta času :-(</div><div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">so 18. 12. 2021 v 10:56 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
  
    
  
  <div>
    <div>
      <div><b>Nepřišel!</b> Jelikož jste
        pravděpodobně platil kartou, tak kontaktujte banku, doložte
        důkazy a s pravděpodobností hraničící s jistotou dostanete celou
        částku zpět.</div>
      <div><br>
      </div>
      <div>klíčové slovo pro vyhledávač je
        "chargeback"</div>
      <div><br>
      </div>
      <div>např.:
<a href="https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/" target="_blank">https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/</a></div>
      <div><br>
      </div>
      <div>poslední dobou používám docela často,
        jelikož poslední dobou dispute na Ali nějak moc nefungují,
        většinou to zamítnou nebo chtějí poslat zpět.</div>
      <div><br>
      </div>
      <div>Byla tam možnost nějak se ohradit
        něco jako "appeal" ale nikdy se poté v rozhodnutí nic nezměnilo,
        případně se proklikat přes ten chat automat na živého člověka a
        zkusit popsat detaily podvodu, tam dokáží ještě něco udělat a
        znovu přezkoumat závěr sporu.<br>
      </div>
      <div>Libor</div>
    </div>
    <div>Dne 16.12.2021 v 12:46 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      
      jo, je, udělal jsem, ale nevypadá to nadějně... několik hodnocení
      dalších kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl, prisel
      jsem o peníze.. 
      <div><br>
      </div>
      <div>V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu jako
        zkušenost... pokud má prodejce 92 procent kladných hodnocení, už
        to asi nebude záruka úspěšného nákupu. Zvlášť když s nimi Ali
        peče. Před 2 lety jsem. podobně přišel o LoRa modul, tenkrát v
        tom ale zklamala ČP, pošťačka to dala "někomu" do ruky...
        dispute dopadlo stejně, tenkrát ale opravdu bylo doručení na
        mojí adresu.. <br>
        <br>
        čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <<a href="mailto:martin@hanek.net" target="_blank">martin@hanek.net</a>>
        napsal(a):<br>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
          <div> Tak to jsou hovada...<br>
            Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu zopakovat, že to
            nepřišlo?<br>
            <pre cols="72">Martin Hanek</pre>
            <div>Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba napsal(a):<br>
            </div>
            <blockquote type="cite">
              <div dir="ltr">
                <div><br>
                </div>
                <div><br>
                </div>
                <div>Takže jen pro info...</div>
                <div><br>
                </div>
                Do dispute jsem tam popsal, že je tracking jiný,
                zkopíroval jak číslo tak obrázek z Tracking stránky 
                <div><span>I ask for a refund. I have no goods. I cannot
                    confirm receipt of the goods if I do not have the
                    goods. The seller writes that he wants to return the
                    amount paid to me, but the condition that I give
                    receipt of the goods. Why? The goods were not
                    delivered to my address: here is the track: <a href="https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746" target="_blank">https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746</a>
                    My destination country is CZ not France! The seller
                    sent elsewhere! </span><span style="background-color:rgb(248,249,250);color:rgb(32,33,36);font-family:"Google Sans Text",arial,sans-serif;white-space:pre-wrap">I have another tracking from the seller</span></div>
                <div><span><br>
                  </span></div>
                <div>a Ali dnes odpověděli:<span><br>
                  </span></div>
                <div>
                  <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                    <table style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
                      <tbody>
                        <tr>
                          <th style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Problems
                            with the order</th>
                          <th style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Judgement
                            from AE</th>
                          <th style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Invalid
                            Reason</th>
                        </tr>
                        <tr>
                          <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word"><span style="color:red">Purchase Protection is
                              running out, but package is still in
                              transit</span></td>
                          <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">Invalid</td>
                          <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">We're
                            really sorry for what has happened and we
                            totally understand your feeling. As the
                            shipping information indicates the package
                            has been delivered and you didn't provide us
                            with the valid evidence to prove you haven't
                            received the package within the limit days,
                            we assume you have received the package and
                            we will release the full payment to the
                            seller according to our rule.</td>
                        </tr>
                      </tbody>
                    </table>
                  </div>
                  <br style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                  <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                    <table style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
                      <tbody>
                        <tr>
                          <th colspan="3" style="border:1px solid black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Package
                            Information</th>
                        </tr>
                        <tr>
                          <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">LAPOSTE</td>
                          <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">6A22426825746</td>
                          <td style="border:1px solid black;padding:8px;word-break:break-word">Delivered</td>
                        </tr>
                      </tbody>
                    </table>
                  </div>
                  <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><b>Final
                      resolution:</b> Full Payment Release</div>
                </div>
                <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><br>
                </div>
                <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Neboli
                  jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.</div>
                <div style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Ali
                  asi hraje s těma podvodníkama....za mne už jen
                  objednávky na e-bay, vzhledem k platbám Paypalem, je
                  tam ještě šance vrácení peněz...</div>
                <div><br>
                </div>
                <div><br>
                </div>
              </div>
            </blockquote>
          </div>
        </blockquote>
      </div>
    </blockquote>
  </div>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>