Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Prosinec 18 10:56:41 CET 2021


*Nepřišel!* Jelikož jste pravděpodobně platil kartou, tak kontaktujte 
banku, doložte důkazy a s pravděpodobností hraničící s jistotou 
dostanete celou částku zpět.

klíčové slovo pro vyhledávač je "chargeback"

např.: 
https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/

poslední dobou používám docela často, jelikož poslední dobou dispute na 
Ali nějak moc nefungují, většinou to zamítnou nebo chtějí poslat zpět.

Byla tam možnost nějak se ohradit něco jako "appeal" ale nikdy se poté v 
rozhodnutí nic nezměnilo, případně se proklikat přes ten chat automat na 
živého člověka a zkusit popsat detaily podvodu, tam dokáží ještě něco 
udělat a znovu přezkoumat závěr sporu.
Libor
Dne 16.12.2021 v 12:46 Jan Kuba napsal(a):
> jo, je, udělal jsem, ale nevypadá to nadějně... několik hodnocení 
> dalších kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl, prisel jsem o 
> peníze..
>
> V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu jako zkušenost... pokud 
> má prodejce 92 procent kladných hodnocení, už to asi nebude záruka 
> úspěšného nákupu. Zvlášť když s nimi Ali peče. Před 2 lety jsem. 
> podobně přišel o LoRa modul, tenkrát v tom ale zklamala ČP, pošťačka 
> to dala "někomu" do ruky... dispute dopadlo stejně, tenkrát ale 
> opravdu bylo doručení na mojí adresu..
>
> čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <martin na hanek.net> napsal(a):
>
>     Tak to jsou hovada...
>     Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu zopakovat, že to nepřišlo?
>
>     Martin Hanek
>
>     Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba napsal(a):
>>
>>
>>     Takže jen pro info...
>>
>>     Do dispute jsem tam popsal, že je tracking jiný, zkopíroval jak
>>     číslo tak obrázek z Tracking stránky
>>     I ask for a refund. I have no goods. I cannot confirm receipt of
>>     the goods if I do not have the goods. The seller writes that he
>>     wants to return the amount paid to me, but the condition that I
>>     give receipt of the goods. Why? The goods were not delivered to
>>     my address: here is the track:
>>     https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746
>>     <https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746> My destination
>>     country is CZ not France! The seller sent elsewhere! I have
>>     another tracking from the seller
>>
>>     a Ali dnes odpověděli:
>>     Problems with the order 	Judgement from AE 	Invalid Reason
>>     Purchase Protection is running out, but package is still in
>>     transit 	Invalid 	We're really sorry for what has happened and we
>>     totally understand your feeling. As the shipping information
>>     indicates the package has been delivered and you didn't provide
>>     us with the valid evidence to prove you haven't received the
>>     package within the limit days, we assume you have received the
>>     package and we will release the full payment to the seller
>>     according to our rule.
>>
>>
>>     Package Information
>>     LAPOSTE 	6A22426825746 	Delivered
>>
>>     *Final resolution:* Full Payment Release
>>
>>     Neboli jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.
>>     Ali asi hraje s těma podvodníkama....za mne už jen objednávky na
>>     e-bay, vzhledem k platbám Paypalem, je tam ještě šance vrácení
>>     peněz...
>>
>>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20211218/e915c1d8/attachment-0001.htm>


Další informace o konferenci Hw-list