<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <div class="moz-cite-prefix">Jsem Vám omylem odepsal soukromě, tak
      doufám že nevadí že to přesměruji zpět do konference.</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Myslím že Vám to nezabere více času něž
      jste věnoval řešení problému tady v konferenci. Navíc chodit nikam
      s papírem určitě nemusíte, vše jsem vždy řešil buď přes email nebo
      přes zprávy v elektronickém bankovnictví, obojí naprosto bez
      problémů (AirBank) dříve volal příjemný pán vždy zpět a všechno se
      mnou prošel, případně požádal o další potřebné podklady, ale
      preferoval jsem emailovou komunikaci, tak teď už nevolají. Jelikož
      po telefonu se to blbě pamatuje. Přes email je to pro mě podstatně
      schůdnější. Jediné co vždy chtěli, ať napíšu prodejci, že si zboží
      může vyzvednout na mé adrese, a kdy mi zboží přišlo, potom nějaké
      podklady, vždy jsem poslal to co Ali nestačilo u dispute a zatím
      vždy to stačilo.<br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Jinak řeším i reklamace i za jednotky
      $/EUR pokud jde o 150 EUR tak bych absoultně neváhal a šel do
      toho. Určitě nic není třeba ani tisknout natož někam nosit. Vždy
      to stačilo alepoň u mě elektronicky a ve formě screenshotu. Nikdy
      nikdo nevznesl pochybnosti ohledně autenticity, ikdyž netvrdím že
      upravit takový screenshot je něco složitého, vůbec pro nás
      techniky a PC znalé.</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Libor<br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 19.12.2021 v 13:03 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRMXe_ZddSKZhKFx-aff6gVhA40nqzpajXehY7G7DVn9Zw@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">Jo, přesvědčil jste mě! Zkusím to.  Člověk by za
        tím měl jít, aby to těm šmejdům neprocházelo.
        <div><br>
        </div>
        <div>Dnes ráno mi říkal kamarád, že má úplně stejný problém,
          objednal motocyklovou bundu a nic nedostal. </div>
        <div>Tracking ukazuje do stejného města ( Plzeň ) tak mu to z
          Ali taky zamítli. Argumentoval s hmotností 0,3 kg, ale prý to
          nemělo odezvu. </div>
      </div>
      <br>
      <div class="gmail_quote">
        <div dir="ltr" class="gmail_attr">ne 19. 12. 2021 v 12:55
          odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz"
            moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">xlibor@tiscali.cz</a>>
          napsal:<br>
        </div>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
          0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
          <div>
            <div>Spousta času to určitě není.</div>
            <div>Někdo tady posílal sledování toho balíku, kde byl
              doručen někde ve Francii, dá se poslat i odkaz + nějaké
              screenshoty z Ali, myslím že jako důkaz, že jste nic
              nedostal to bude dostačující. Ono moc jinak nejde
              prokázat, že jste balík neobdržel.</div>
            <div><br>
            </div>
            <div>Libor<br>
            </div>
            <div>Dne 19.12.2021 v 12:09 Jan Kuba napsal(a):<br>
            </div>
            <blockquote type="cite">
              <div dir="ltr">Jenomže já mám v ruce pouze ten tracking, a
                nějak si nedokážu představit, že tam přijdu s papírem,
                kde jsem ho vytisknul..
                <div>Ale asi to zkusím...i když se mi do toho nechce.
                  Spousta času :-(</div>
                <div><br>
                </div>
              </div>
              <br>
              <div class="gmail_quote">
                <div dir="ltr" class="gmail_attr">so 18. 12. 2021
                  v 10:56 odesílatel Libor <<a
                    href="mailto:xlibor@tiscali.cz" target="_blank"
                    moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">xlibor@tiscali.cz</a>>
                  napsal:<br>
                </div>
                <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px
                  0px 0.8ex;border-left:1px solid
                  rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
                  <div>
                    <div>
                      <div><b>Nepřišel!</b> Jelikož jste pravděpodobně
                        platil kartou, tak kontaktujte banku, doložte
                        důkazy a s pravděpodobností hraničící s jistotou
                        dostanete celou částku zpět.</div>
                      <div><br>
                      </div>
                      <div>klíčové slovo pro vyhledávač je "chargeback"</div>
                      <div><br>
                      </div>
                      <div>např.: <a
href="https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/"
                          target="_blank" moz-do-not-send="true"
                          class="moz-txt-link-freetext">https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/</a></div>
                      <div><br>
                      </div>
                      <div>poslední dobou používám docela často, jelikož
                        poslední dobou dispute na Ali nějak moc
                        nefungují, většinou to zamítnou nebo chtějí
                        poslat zpět.</div>
                      <div><br>
                      </div>
                      <div>Byla tam možnost nějak se ohradit něco jako
                        "appeal" ale nikdy se poté v rozhodnutí nic
                        nezměnilo, případně se proklikat přes ten chat
                        automat na živého člověka a zkusit popsat
                        detaily podvodu, tam dokáží ještě něco udělat a
                        znovu přezkoumat závěr sporu.<br>
                      </div>
                      <div>Libor</div>
                    </div>
                    <div>Dne 16.12.2021 v 12:46 Jan Kuba napsal(a):<br>
                    </div>
                    <blockquote type="cite"> jo, je, udělal jsem, ale
                      nevypadá to nadějně... několik hodnocení dalších
                      kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl,
                      prisel jsem o peníze.. 
                      <div><br>
                      </div>
                      <div>V životě jsem přišel o víc, spíš to sem píšu
                        jako zkušenost... pokud má prodejce 92 procent
                        kladných hodnocení, už to asi nebude záruka
                        úspěšného nákupu. Zvlášť když s nimi Ali peče.
                        Před 2 lety jsem. podobně přišel o LoRa modul,
                        tenkrát v tom ale zklamala ČP, pošťačka to dala
                        "někomu" do ruky... dispute dopadlo stejně,
                        tenkrát ale opravdu bylo doručení na mojí
                        adresu.. <br>
                        <br>
                        čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <<a
                          href="mailto:martin@hanek.net" target="_blank"
                          moz-do-not-send="true"
                          class="moz-txt-link-freetext">martin@hanek.net</a>>
                        napsal(a):<br>
                        <blockquote class="gmail_quote"
                          style="margin:0px 0px 0px
                          0.8ex;border-left:1px solid
                          rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
                          <div> Tak to jsou hovada...<br>
                            Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu
                            zopakovat, že to nepřišlo?<br>
                            <pre cols="72">Martin Hanek</pre>
                            <div>Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba
                              napsal(a):<br>
                            </div>
                            <blockquote type="cite">
                              <div dir="ltr">
                                <div><br>
                                </div>
                                <div><br>
                                </div>
                                <div>Takže jen pro info...</div>
                                <div><br>
                                </div>
                                Do dispute jsem tam popsal, že je
                                tracking jiný, zkopíroval jak číslo tak
                                obrázek z Tracking stránky 
                                <div><span>I ask for a refund. I have no
                                    goods. I cannot confirm receipt of
                                    the goods if I do not have the
                                    goods. The seller writes that he
                                    wants to return the amount paid to
                                    me, but the condition that I give
                                    receipt of the goods. Why? The goods
                                    were not delivered to my address:
                                    here is the track: <a
                                      href="https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746"
                                      target="_blank"
                                      moz-do-not-send="true"
                                      class="moz-txt-link-freetext">https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746</a>
                                    My destination country is CZ not
                                    France! The seller sent elsewhere! </span><span style="background-color:rgb(248,249,250);color:rgb(32,33,36);font-family:"Google Sans Text",arial,sans-serif;white-space:pre-wrap">I have another tracking from the seller</span></div>
                                <div><span><br>
                                  </span></div>
                                <div>a Ali dnes odpověděli:<span><br>
                                  </span></div>
                                <div>
                                  <div
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                                    <table
                                      style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
                                      <tbody>
                                        <tr>
                                          <th style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Problems
                                            with the order</th>
                                          <th style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Judgement
                                            from AE</th>
                                          <th style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Invalid
                                            Reason</th>
                                        </tr>
                                        <tr>
                                          <td style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;word-break:break-word"><span
                                              style="color:red">Purchase
                                              Protection is running out,
                                              but package is still in
                                              transit</span></td>
                                          <td style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;word-break:break-word">Invalid</td>
                                          <td style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;word-break:break-word">We're
                                            really sorry for what has
                                            happened and we totally
                                            understand your feeling. As
                                            the shipping information
                                            indicates the package has
                                            been delivered and you
                                            didn't provide us with the
                                            valid evidence to prove you
                                            haven't received the package
                                            within the limit days, we
                                            assume you have received the
                                            package and we will release
                                            the full payment to the
                                            seller according to our
                                            rule.</td>
                                        </tr>
                                      </tbody>
                                    </table>
                                  </div>
                                  <br
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                                  <div
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                                    <table
                                      style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
                                      <tbody>
                                        <tr>
                                          <th colspan="3"
                                            style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Package
                                            Information</th>
                                        </tr>
                                        <tr>
                                          <td style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;word-break:break-word">LAPOSTE</td>
                                          <td style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;word-break:break-word">6A22426825746</td>
                                          <td style="border:1px solid
                                            black;padding:8px;word-break:break-word">Delivered</td>
                                        </tr>
                                      </tbody>
                                    </table>
                                  </div>
                                  <div
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><b>Final
                                      resolution:</b> Full Payment
                                    Release</div>
                                </div>
                                <div
                                  style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><br>
                                </div>
                                <div
                                  style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Neboli
                                  jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.</div>
                                <div
                                  style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Ali
                                  asi hraje s těma podvodníkama....za
                                  mne už jen objednávky na e-bay,
                                  vzhledem k platbám Paypalem, je tam
                                  ještě šance vrácení peněz...</div>
                                <div><br>
                                </div>
                                <div><br>
                                </div>
                              </div>
                            </blockquote>
                          </div>
                        </blockquote>
                      </div>
                    </blockquote>
                  </div>
                  _______________________________________________<br>
                  HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                    href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer"
                    target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
                  <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                    moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                  <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                    rel="noreferrer" target="_blank"
                    moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                </blockquote>
              </div>
              <br>
              <fieldset></fieldset>
              <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
            </blockquote>
            <p><br>
            </p>
          </div>
        </blockquote>
      </div>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>