RE: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 19 18:35:20 CET 2021

Z toho mi vyplývá, že je kvůli takovým sporům lepší platit kartou české banky než třeba Revolutem…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor
Sent: Sunday, December 19, 2021 4:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Opět zásilka(y) z Ali

Jsem Vám omylem odepsal soukromě, tak doufám že nevadí že to přesměruji zpět do konference.

Myslím že Vám to nezabere více času něž jste věnoval řešení problému tady v konferenci. Navíc chodit nikam s papírem určitě nemusíte, vše jsem vždy řešil buď přes email nebo přes zprávy v elektronickém bankovnictví, obojí naprosto bez problémů (AirBank) dříve volal příjemný pán vždy zpět a všechno se mnou prošel, případně požádal o další potřebné podklady, ale preferoval jsem emailovou komunikaci, tak teď už nevolají. Jelikož po telefonu se to blbě pamatuje. Přes email je to pro mě podstatně schůdnější. Jediné co vždy chtěli, ať napíšu prodejci, že si zboží může vyzvednout na mé adrese, a kdy mi zboží přišlo, potom nějaké podklady, vždy jsem poslal to co Ali nestačilo u dispute a zatím vždy to stačilo.

Jinak řeším i reklamace i za jednotky $/EUR pokud jde o 150 EUR tak bych absoultně neváhal a šel do toho. Určitě nic není třeba ani tisknout natož někam nosit. Vždy to stačilo alepoň u mě elektronicky a ve formě screenshotu. Nikdy nikdo nevznesl pochybnosti ohledně autenticity, ikdyž netvrdím že upravit takový screenshot je něco složitého, vůbec pro nás techniky a PC znalé.

Libor