<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <div class="moz-cite-prefix">Poslední dobou přemýšlím, jestli to
      nějak nesouvisí se zmizením majitele Aliexpresu a s nějakým
      příkazem od soudruhů z hora a poškození dobrého jména a postavení
      Aliexpressu...</div>
    <div class="moz-cite-prefix">Původně jsem myslel, že jsem už na
      nějakém blacklistu, ale jak je vidět je to všude stejné ta změna k
      horšímu.</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Libor</div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 19.12.2021 v 16:01 Libor napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:37707ccd-9583-6705-9208-1519eed370d7@tiscali.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div class="moz-cite-prefix">Jsem Vám omylem odepsal soukromě, tak
        doufám že nevadí že to přesměruji zpět do konference.</div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Myslím že Vám to nezabere více času
        něž jste věnoval řešení problému tady v konferenci. Navíc chodit
        nikam s papírem určitě nemusíte, vše jsem vždy řešil buď přes
        email nebo přes zprávy v elektronickém bankovnictví, obojí
        naprosto bez problémů (AirBank) dříve volal příjemný pán vždy
        zpět a všechno se mnou prošel, případně požádal o další potřebné
        podklady, ale preferoval jsem emailovou komunikaci, tak teď už
        nevolají. Jelikož po telefonu se to blbě pamatuje. Přes email je
        to pro mě podstatně schůdnější. Jediné co vždy chtěli, ať napíšu
        prodejci, že si zboží může vyzvednout na mé adrese, a kdy mi
        zboží přišlo, potom nějaké podklady, vždy jsem poslal to co Ali
        nestačilo u dispute a zatím vždy to stačilo.<br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Jinak řeším i reklamace i za jednotky
        $/EUR pokud jde o 150 EUR tak bych absoultně neváhal a šel do
        toho. Určitě nic není třeba ani tisknout natož někam nosit. Vždy
        to stačilo alepoň u mě elektronicky a ve formě screenshotu.
        Nikdy nikdo nevznesl pochybnosti ohledně autenticity, ikdyž
        netvrdím že upravit takový screenshot je něco složitého, vůbec
        pro nás techniky a PC znalé.</div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Libor<br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 19.12.2021 v 13:03 Jan Kuba
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRMXe_ZddSKZhKFx-aff6gVhA40nqzpajXehY7G7DVn9Zw@mail.gmail.com">
        <meta http-equiv="content-type" content="text/html;
          charset=UTF-8">
        <div dir="ltr">Jo, přesvědčil jste mě! Zkusím to.  Člověk by za
          tím měl jít, aby to těm šmejdům neprocházelo.
          <div><br>
          </div>
          <div>Dnes ráno mi říkal kamarád, že má úplně stejný problém,
            objednal motocyklovou bundu a nic nedostal. </div>
          <div>Tracking ukazuje do stejného města ( Plzeň ) tak mu to z
            Ali taky zamítli. Argumentoval s hmotností 0,3 kg, ale prý
            to nemělo odezvu. </div>
        </div>
        <br>
        <div class="gmail_quote">
          <div dir="ltr" class="gmail_attr">ne 19. 12. 2021 v 12:55
            odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz"
              moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">xlibor@tiscali.cz</a>>
            napsal:<br>
          </div>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
            0.8ex;border-left:1px solid
            rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
            <div>
              <div>Spousta času to určitě není.</div>
              <div>Někdo tady posílal sledování toho balíku, kde byl
                doručen někde ve Francii, dá se poslat i odkaz + nějaké
                screenshoty z Ali, myslím že jako důkaz, že jste nic
                nedostal to bude dostačující. Ono moc jinak nejde
                prokázat, že jste balík neobdržel.</div>
              <div><br>
              </div>
              <div>Libor<br>
              </div>
              <div>Dne 19.12.2021 v 12:09 Jan Kuba napsal(a):<br>
              </div>
              <blockquote type="cite">
                <div dir="ltr">Jenomže já mám v ruce pouze ten tracking,
                  a nějak si nedokážu představit, že tam přijdu s
                  papírem, kde jsem ho vytisknul..
                  <div>Ale asi to zkusím...i když se mi do toho nechce.
                    Spousta času :-(</div>
                  <div><br>
                  </div>
                </div>
                <br>
                <div class="gmail_quote">
                  <div dir="ltr" class="gmail_attr">so 18. 12. 2021
                    v 10:56 odesílatel Libor <<a
                      href="mailto:xlibor@tiscali.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true"
                      class="moz-txt-link-freetext">xlibor@tiscali.cz</a>>
                    napsal:<br>
                  </div>
                  <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px
                    0px 0.8ex;border-left:1px solid
                    rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
                    <div>
                      <div>
                        <div><b>Nepřišel!</b> Jelikož jste pravděpodobně
                          platil kartou, tak kontaktujte banku, doložte
                          důkazy a s pravděpodobností hraničící s
                          jistotou dostanete celou částku zpět.</div>
                        <div><br>
                        </div>
                        <div>klíčové slovo pro vyhledávač je
                          "chargeback"</div>
                        <div><br>
                        </div>
                        <div>např.: <a
href="https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/"
                            target="_blank" moz-do-not-send="true"
                            class="moz-txt-link-freetext">https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/</a></div>
                        <div><br>
                        </div>
                        <div>poslední dobou používám docela často,
                          jelikož poslední dobou dispute na Ali nějak
                          moc nefungují, většinou to zamítnou nebo
                          chtějí poslat zpět.</div>
                        <div><br>
                        </div>
                        <div>Byla tam možnost nějak se ohradit něco jako
                          "appeal" ale nikdy se poté v rozhodnutí nic
                          nezměnilo, případně se proklikat přes ten chat
                          automat na živého člověka a zkusit popsat
                          detaily podvodu, tam dokáží ještě něco udělat
                          a znovu přezkoumat závěr sporu.<br>
                        </div>
                        <div>Libor</div>
                      </div>
                      <div>Dne 16.12.2021 v 12:46 Jan Kuba napsal(a):<br>
                      </div>
                      <blockquote type="cite"> jo, je, udělal jsem, ale
                        nevypadá to nadějně... několik hodnocení dalších
                        kupujících je ve stejném stylu... Ali nepomohl,
                        prisel jsem o peníze.. 
                        <div><br>
                        </div>
                        <div>V životě jsem přišel o víc, spíš to sem
                          píšu jako zkušenost... pokud má prodejce 92
                          procent kladných hodnocení, už to asi nebude
                          záruka úspěšného nákupu. Zvlášť když s nimi
                          Ali peče. Před 2 lety jsem. podobně přišel o
                          LoRa modul, tenkrát v tom ale zklamala ČP,
                          pošťačka to dala "někomu" do ruky... dispute
                          dopadlo stejně, tenkrát ale opravdu bylo
                          doručení na mojí adresu.. <br>
                          <br>
                          čtvrtek 16. prosince 2021 Martin Hanek <<a
                            href="mailto:martin@hanek.net"
                            target="_blank" moz-do-not-send="true"
                            class="moz-txt-link-freetext">martin@hanek.net</a>>
                          napsal(a):<br>
                          <blockquote class="gmail_quote"
                            style="margin:0px 0px 0px
                            0.8ex;border-left:1px solid
                            rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
                            <div> Tak to jsou hovada...<br>
                              Není tam ještě aktivní "Reject"? A znovu
                              zopakovat, že to nepřišlo?<br>
                              <pre cols="72">Martin Hanek</pre>
                              <div>Dne 16.12.2021 v 12:18 Jan Kuba
                                napsal(a):<br>
                              </div>
                              <blockquote type="cite">
                                <div dir="ltr">
                                  <div><br>
                                  </div>
                                  <div><br>
                                  </div>
                                  <div>Takže jen pro info...</div>
                                  <div><br>
                                  </div>
                                  Do dispute jsem tam popsal, že je
                                  tracking jiný, zkopíroval jak číslo
                                  tak obrázek z Tracking stránky 
                                  <div><span>I ask for a refund. I have
                                      no goods. I cannot confirm receipt
                                      of the goods if I do not have the
                                      goods. The seller writes that he
                                      wants to return the amount paid to
                                      me, but the condition that I give
                                      receipt of the goods. Why? The
                                      goods were not delivered to my
                                      address: here is the track: <a
                                        href="https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746"
                                        target="_blank"
                                        moz-do-not-send="true"
                                        class="moz-txt-link-freetext">https://parcelsapp.com/en/tracking/6A22426825746</a>
                                      My destination country is CZ not
                                      France! The seller sent
                                      elsewhere! </span><span style="background-color:rgb(248,249,250);color:rgb(32,33,36);font-family:"Google Sans Text",arial,sans-serif;white-space:pre-wrap">I have another tracking from the seller</span></div>
                                  <div><span><br>
                                    </span></div>
                                  <div>a Ali dnes odpověděli:<span><br>
                                    </span></div>
                                  <div>
                                    <div
                                      style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                                      <table
                                        style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
                                        <tbody>
                                          <tr>
                                            <th style="border:1px solid
black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Problems
                                              with the order</th>
                                            <th style="border:1px solid
black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Judgement
                                              from AE</th>
                                            <th style="border:1px solid
black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Invalid
                                              Reason</th>
                                          </tr>
                                          <tr>
                                            <td style="border:1px solid
black;padding:8px;word-break:break-word"><span style="color:red">Purchase
                                                Protection is running
                                                out, but package is
                                                still in transit</span></td>
                                            <td style="border:1px solid
black;padding:8px;word-break:break-word">Invalid</td>
                                            <td style="border:1px solid
black;padding:8px;word-break:break-word">We're really sorry for what has
                                              happened and we totally
                                              understand your feeling.
                                              As the shipping
                                              information indicates the
                                              package has been delivered
                                              and you didn't provide us
                                              with the valid evidence to
                                              prove you haven't received
                                              the package within the
                                              limit days, we assume you
                                              have received the package
                                              and we will release the
                                              full payment to the seller
                                              according to our rule.</td>
                                          </tr>
                                        </tbody>
                                      </table>
                                    </div>
                                    <br
                                      style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                                    <div
                                      style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">
                                      <table
                                        style="border:1px;font-size:12px;border-collapse:collapse">
                                        <tbody>
                                          <tr>
                                            <th colspan="3"
                                              style="border:1px solid
                                              black;padding:8px;background-color:rgb(240,240,240);text-align:center">Package
                                              Information</th>
                                          </tr>
                                          <tr>
                                            <td style="border:1px solid
black;padding:8px;word-break:break-word">LAPOSTE</td>
                                            <td style="border:1px solid
black;padding:8px;word-break:break-word">6A22426825746</td>
                                            <td style="border:1px solid
black;padding:8px;word-break:break-word">Delivered</td>
                                          </tr>
                                        </tbody>
                                      </table>
                                    </div>
                                    <div
                                      style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><b>Final
                                        resolution:</b> Full Payment
                                      Release</div>
                                  </div>
                                  <div
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px"><br>
                                  </div>
                                  <div
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Neboli
                                    jsem dvojka cca 150 dollarů v čudu.</div>
                                  <div
                                    style="color:rgb(0,0,0);font-family:arial,sans-serif;font-size:16px">Ali
                                    asi hraje s těma podvodníkama....za
                                    mne už jen objednávky na e-bay,
                                    vzhledem k platbám Paypalem, je tam
                                    ještě šance vrácení peněz...</div>
                                  <div><br>
                                  </div>
                                  <div><br>
                                  </div>
                                </div>
                              </blockquote>
                            </div>
                          </blockquote>
                        </div>
                      </blockquote>
                    </div>
                    _______________________________________________<br>
                    HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                      href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer"
                      target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
                    <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true"
                      class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      rel="noreferrer" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true"
                      class="moz-txt-link-freetext">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                  </blockquote>
                </div>
                <br>
                <fieldset></fieldset>
                <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
              </blockquote>
              <p><br>
              </p>
            </div>
          </blockquote>
        </div>
      </blockquote>
      <p><br>
      </p>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>