Re: Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 13 10:14:15 CEST 2020

Ještě jsem ten strojek nekuchnul, zatím dělám pokusy s
nastavením-synchronizací hodin.
Bez problému se chytí ve sklepě, v garáži, kde si moje "staré" DCF made in
Germany ani neškrtnou.
Na generátoru jsem nastavil  77,5KHz  + 20dBm a do výstupu 5 metrů drát.
 To už nefunguje - nezasynchronizují se.
Ale ty hodiny z Lidlu jsou subjektivně mnohem citlivější, než ty druhé co
mám a než další budík od Conrada.
A je úplně jedno jakou mají polohu - vždycky se chytí, to je oproti těm co
mám zvláštní.
Taky jsou mechanicky jinak řešené - mají pro sekundovou a minutovou
ručku zvlášť pohon.
Neboli ten strojek by měl jít rovnou využít jako zdroj minutových impulsů
pro Pragotrony, samozřejmě s patřičnou úpravou úrovní.
Ale s tím "dualbandovým přijímačem" to jsem asi špatně pochopil. V návodu
sice zmiňují příjem obou, ale pak je v datech pro každý typ
různé označení.  Pro jistotu je na krabici označení bez toho přídavku,
které  by  mělo obě verze rozlišit.
Takže nejspíš to bude jen DCF  - odpovídal by tomu i ten stav signálu MSF
unás, který zmiujete.
Ale to se potvrdí až to kuchnu... :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 13. 10. 2020 v 9:06 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>