Re: Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Říjen 13 10:19:16 CEST 2020

2ks nějakého staršího modelu provozuju doma si 2 roky. Celkem fungují, i
když jeden čas se oboje několikrát zbláznily z ničeho nic přejely o pár
hodin jinam. Vyvolal jsem tlačítkem synchronizaci a za chvíli se chytily
a pár dní vše v pořádku. Pak se to opakovalo. Po výměně baterie se zase
uklidnily.

Martin Hanek