Re: OT: nedělní matematické okénko

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 6 08:37:33 CEST 2020

Asi žijete v jiném světě. Souhlasím s tím, že je třeba se učit. Ale systém
jakým jsou dnes ve školách podávané informace jsou tristní. Už jsem to tu
před časem psal, děti nedělají žádné pokusy, fyzika a matika je abstraktní
nauka.. V matice teď taky  dělají převody jednotek, nemají absolutně pojem
a přehled, jak vypadá dm3, litr, kolik vody  se vejde do kyblu a pak to
podle toho vypadá. Takže to nakopani by občas nějaký ten kantor vážně
potřeboval. Ano, mají blbě osnovy, to snad ale nebrání tomu občas vytáhnout
nějaké pomůcky.... nebo vytípat to důležité.

https://www.krajskelisty.cz/praha/24625-skoly-nam-produkuji-polovicni-analfabety-a-vzdelanost-naroda-strme-klesa-5x-pondeli-pavla-preucila.htm

Proč myslíte, že nám klesá vzdělanost? Jako že děti se rodí hloupejsi? Ne!
Je to o přístupu k výuce ať už ve školách tak doma.

PS: moje žena učí na ZŠ 1. stupeň, tak vím o čem mluvím. Stále řeší nějakou
administrativu okolo disxxxxx, píše posudky, zprávy na socialku, na
přípravy moc času není. IT, tabuli, atd. chodím ladit do školy já, nejsou
peníze, lidi