Re: OT: nedělní matematické okénko

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Říjen 6 08:45:14 CEST 2020

Zdravím,

> Jenže dnešní generaci musí hlavně všechno bavit a padat samo z
předražených učebnic, kde je více nesmyslných obrázků než látky, přímo do
hlavy.

Ale ono by to mělo děti bavit, to je přece základ. Už to před lety říkal
nějaký pan Komenský.

Naštěstí můj starší syn má teď ve škole (7. třída) skvělého učitele
matematiky i fyziky. Vede děti k samostatnosti, je to zábavné... také byl
jeden z mála učitelů, který pracoval při jarním přerušení prezenční výuky.
Připravoval texty s vysvětlením látky, zajímavé úlohy z fyziky, které se
daly zkoušet doma... paráda.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel