Re: Re[2]: OT: nedělní matematické okénko

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 6 09:56:46 CEST 2020

No vždyť jsem psal, že tu byli kantoři, co se snažili a zvlášť o covidu to
bylo vidět. Na druhé straně byli Ti, co na to s......  A škola je obraz
především kantorů a jejich vedení.
I když mají svázané ruce, rozum svázaný nemají!
A  bohužel dnešní systém odměňování kantorů je nastaven dle stáří
inventárního čísla. A paradoxně nezáleží na studijních výsledcích žáků, ale
na grafech zaplněnosti asistentek ve třídách, obsazenosti lavic a
počtu vypracovaných posudků.  Zase se budu opakovat, mám ženu kantorku na
prvním stupni ZŠ , takže to všechno vidím. Z mého pohledu tam dobře funguje
distribuce svačin.
Ale když jsem zjistil, co do toho padá dotačních peněz, a jak se na tom
firmy živí,  je mi z toho zle.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>