Re: Přepínání solárních panelů na vstupu měniče

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Listopad 5 18:18:02 CET 2020

Chtěl jsem to přepínat abych nepřesáhl těch max 9.99kWp instalovaných
panelů co je v datasheetu měniče. Neni mi jasné proč je to omezení. Když
nepřekročím napětí, proč tam nemůžu mít třeba 20kW panelů. Kde je ten
zakopaný pes?