A co jste delali v nedeli vy?

Středa Květen 20 19:38:33 CEST 2020

No, to tam asi chybí ta dioda :-D

Tu svou krabičku jsem už nainstaloval a chodí to, ještě že tam mám trimr,
musel jsem trochu ladit, protože jsem si to na stole nastavil na 13,9V a
ono je tam asi 13,5V (na baterii je víc, ale u přepínače světel jen těch
13,5). Taky to relé po nastartování v autě při zapnutí necvakne jednou, ale
trochu zabzučí, jak to napětí při náběhu nabíjení pomalu roste. Co se dá
dělat, předělávat už to nebudu, navíc nevím jak, při zapnutí relé to napětí
prostě trochu poklesne, takže to ještě sníží tu strmost náběhu napětí.

P.K.

st 20. 5. 2020 v 11:37 odesílatel Jaroslav Buchta <