DesignSpark Mechanical

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 19 00:51:21 CEST 2020

Díval jsem se na video strojku pana Zahradníka. A vyskočila tam na mě
upoutávka na video s DesignSpark Mechanical.
Docela se mi to zalíbilo.

Je prosím v používání DS-M nějaké zásadní "ale"? Nebo je to opravdu
plnohodnotný 3D CAD s free licencí, umožňující dělat i komerční věci?

Je to ostuda, ale nemám zvládnutý žádný 3D CAD. Všechny návrhy mechanických
věcí dělám v CAMu Aspire, který má taky základní CAD funkce a velice mi
sedl do ruky. Je teda komerční, ale já jsem ho celkem výhodně vybártroval.
Takže CAMové funkce bych od DS-M nepotřeboval, jen CADové.

Předem díky za případné info.
PL